Klienci

Aktualności2

Trendy w branży ślubnej w 2021 roku

Trendy w branży ślubnej w 2021 rokuWedług danych GIS w ubiegłym roku zawarto o prawie 40 tysięcy mniej małżeństw niż w 2019 r. Głównym powodem takiego stanu rzeczy była postępująca pandemia i wprowadzane obostrzenia.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Dario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny Fairy
środa, 15 września 2021 20:15

 

Catellani regularnie pracuje dla międzynarodowych edycji „Vogue’a”, domów mody Chanel, Dior i Givenchy oraz galerii sztuki na całym świecie. Dla marki Jenny Fairy sfotografował top modelki Rebeccę Longendynke i Blésnyę Fernandes, przywołując tym samym klimat filmu „Pewnego razu... w Hollywood”. Estetyka przełomu lat 60. i 70. dominuje też w kolekcji pełnej najmodniejszych butów i torebek. W filmie z kampanii wykorzystano piosenkę „(I Never Promised You A) Rose Garden” Lynn Anderson z 1970 roku.

 

Dario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyPrzed jego obiektywem w willi z widokiem na ocean, nad basenem i w ogrodzie różanym stanęły top modelki. Pochodząca z przedmieść Nowego Jorku Rebecca Longendyke szybko została ulubienicą włoskiego „Vogue’a”, Louis Vuitton, czy Calvina Kleina. Jej naturalna uroda doskonale wpisuje się w klimat epoki dzieci kwiatów. Na planie sesji Jenny Fairy towarzyszyła jej Blésnya Fernandes. Wychowana w Angoli, pracuje przede wszystkim w Nowym Jorku. Należy do muz Virginie Viard z Chanel, często gości na okładkach „Vogue’a”, czy „Numéro”.

 

Dario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyNa zdjęciach Catellaniego modelki wcieliły się w piękności z przełomu lat 60. i 70., ubrane w dzwony, minispódniczki i sukienki boho. Kluczowe w ich stylizacjach są dodatki z najnowszej kolekcji Jenny Fairy.

 

Dario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyUlubiona marka influencerek, która co sezon kreuje trendy, na jesień proponuje pełną gamę dodatków. Wśród najbardziej stylowych butów znalazły się botki na słupku – białe, matowe albo wykonane z lakierowanej skóry, w czekoladowym odcieniu i zdobione łańcuszkiem, zbuntowane trapery, często z podeszwą i cholewką w jednolitym kolorze, oraz kozaki na szpilce wytłaczane we wzór egzotycznej skóry albo z marszczoną cholewką. Wciąż trzymają się mocno sznurowane botki w stylu wiktoriańskim, sztyblety na masywnej podeszwie oraz mokasyny z klamerką. Na chłodniejsze dni przewidziano kozaki do połowy uda o wąskiej, otulającej nogę, cholewce.

 

Dario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyZ torebek wyróżniają się miękkie shopperki, kuferki z frędzlami oraz pikowane worki. Wiele torebek patchworkowo łączy kolory, faktury i zwierzęce wzory.

 

Dario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyDario Catellani autorem najnowszej kampanii Jenny FairyKolekcja Jenny Fairy dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

 
Reklama
  • Ipanema lato 2021
    Ipanema lato 2021
  • MomMe
    MomMe
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane