Klienci

Aktualności2

Living coral we wnętrzach

Living coral we wnętrzachInstytut Pantone ogłosił kolor roku 2019. To Living coral - bardzo słoneczna i energetyczna interpretacja różu. Przywodzi ona na myśl beztroskie wakacje, napawając optymizmem i chęcią do życia.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Komputronik SA sprzedaje na Facebooku
niedziela, 28 listopada 2010 13:58

Komputronik SA otworzył sklep na portalu społecznościowym Facebook.

Zamieścił tam jedynie wybrane, najbardziej atrakcyjne produkty ze swojej oferty w promocyjnych cenach. To ukłon w stronę ponad 7500 tysiąca fanów Komputronik, którzy obserwują i uczestniczą w dyskusjach oraz konkursach na stronie www.facebook.com/komputronik.

W okresie przedświątecznym fani Komputronik SA mogą skorzystać ze specjalnej promocji gwiazdkowej, w ramach której tablet iPad jest dostępny w cenie 1999 zł. Sklep zapewnia ponadto możliwość kupna niecierpliwie wyczekiwanych przez rynek nowości na zasadach przedsprzedaży. Przykładem jest Nokia N8, którą można zamówić już teraz. W każdym takim przypadku klienci mają zapewnione atrakcyjne ceny.     

- Wykorzystanie Facebooka jako kanału sprzedaży, w którym pokazujemy naszym lojalnym fanom, że jesteśmy im wdzięczni za wybranie naszego profilu to coś, do czego media społeczne zostały stworzone – podkreśla Rafał Pawlak, E-commerce Manager Komputronik SA.

Narzędziem, które umożliwia firmie Komputronik SA prowadzenie sprzedaży na Facebooku jest platforma InFlavo. Została wdrożona na polski rynek social-commerce przez Grupę Integer.pl w październiku 2010 roku. Eksperci z InFlavo, zapytani o wyniki i efektywność nowej usługi odpowiadają, że innowacje mają to do siebie, że na ich efekt trzeba chwilę poczekać.

- Nie można zapominać, że samo otworzenie nowego kanału sprzedaży nie da wielkiego efektu, potrzebny jest jeszcze pomysł. Doskonałym przykładem jest Komputronik, który zaoferował swoim fanom coś więcej poza udostępnieniem asortymentu na Facebooku. Jesteśmy pewni, że internauci docenią ten ruch - mówi Arvind Juneja, Community Manager InFlavo.

 

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane