Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 
Klienci Rossmanna sami zdecydują, komu pomogą
wtorek, 24 marca 2020 11:26

Trwa czwarta edycja programu „Pomagamy jak umiemy”. Od 13 marca klubowicze Rossmanna mogą wybierać organizację z całej Polski, której chcą przekazać zbierane podczas zakupów punkty. Pod koniec roku Rossmann zamieni te punkty na produkty warte 3,5 mln zł. Trafią one do 157 instytucji charytatywnych w kraju.

 

Klienci Rossmanna sami zdecydują, komu pomogą Tradycyjnie na początku roku pracownicy Rossmanna wskazali organizacje w swoich regionach, którym ich zdaniem warto pomóc. Są to m.in. domy dziecka, samotnej matki, hospicja czy schroniska dla zwierząt. Od 13 marca na stronie rossmann.pl/pomagamy będzie dostępna lista wszystkich organizacji biorących udział w tegorocznej, czwartej już edycji „Pomagamy jak umiemy”.

Już od początku roku klienci, pokazując podczas zakupów aplikację Rossmann PL, zbierali na swoich kontach punkty. Teraz będą już mogli wybrać jedną z instytucji np. ze swojego regionu albo z innej części Polski, której pod koniec akcji przekażą zgromadzane punkty. Rossmann zamieni te punkty na produkty: pieluchy, środki czystości, karmę. Na wybór organizacji charytatywnych klienci mają czas do 3 kwietnia.

Jeśli ktoś przystąpi do Klubu Rossmann po 13 marca – nic straconego: będzie miał pełne 3 tygodnie na to, by wybrać „swoją” organizację. Jeśli klubowicz nie zdecyduje się na żadną konkretną instytucję, jego punkty zostaną przekazane jednej z organizacji z regionu, w którym najczęściej robi on zakupy.

Im więcej osób wybierze daną instytucję, tym większą darowiznę ona otrzyma. 31 października Rossmann zakończy zbieranie punktów. Wtedy dowiemy się, jakie kwoty przypadły na poszczególne instytucje. Rossmann zamieni je na dostępne w drogeriach produkty. Firma planuje, że do końca roku wszystkie organizacje dostaną wybrane wcześniej przez siebie produkty.


 
Reklama
  • Caudalie
    Caudalie Vinosculpt
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane