Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Sephora.pl z nową platformą ecommerce
czwartek, 26 marca 2020 11:40

Od ubiegłego tygodnia klienci perfumerii internetowej sephora.pl korzystają z nowej platformy ecommerce. Zmianie na sephora.pl towarzyszył również start nowej aplikacji mobilnej na systemy iOS i Android. Perfumeria internetowa Sephora, która wystartowała ponad 6 lat temu, notuje od 3 lat największe obroty w całej sieci firmy i rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. Z okazji uruchomienia nowej strony 29 marca dla wszystkich klientów Sephora przygotowała rabat 20% na zakupy online.

 

Sephora.pl z nową platformą ecommerce Nowa strona sephora.pl, która wystartowała 18 marca, zyskała zupełnie świeżą szatę graficzną, zaprojektowaną w oparciu o aktualne trendy ecommerce. Jej priorytet to również wzrost poziomu szeroko rozumianego Customer Experience.

 

Sephora.pl z nową platformą ecommerce - Postawiliśmy na przyjazną stronom mobilnym prezentację produktów, dużą ilość kontentu graficznego i uproszczony koszyk. Nasza strona ma również czytelniejszą w porównaniu z poprzednią jej odsłoną, nawigację po kategoriach i tematach. Przykładamy jeszcze większą wagę do treści – na nowej stronie sukcesywnie będzie się pojawiać kontent poradnikowy, różnego rodzaju inspiracje ze świata beauty, quizy i przewodniki po naszym asortymencie. Oczywiście to nie koniec zmian. Nowa technologia daje nam elastyczność we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań – dzięki temu jeszcze w tym roku dla naszych klientów szykujemy szereg nowych pomysłów z zakresu Customer Experience -– mówi Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora Polska.

 

Sephora.pl z nową platformą ecommerce Nowa sephora.pl wprowadza też systematycznie  udogodnienia dla członków klubu lojalnościowego Sephora, do którego należy blisko 3 miliony osób. Konto klienta zyskało nowocześniejszy i czytelniejszy wygląd. Każdy klubowicz będzie mógł też już wkrótce zarówno na stronie sklepu, jak i w aplikacji mobilnej, sprawdzić aktualne oferty i promocje przygotowane dla niego przez zespół Sephora.  

Wraz ze zmianami na platformie sephora.pl wystartowała także nowa aplikacja mobilna dostępna na systemy iOS i Android. Również ona zyskała zupełnie nowy wygląd i funkcjonalności. Strona główna to karty przedstawiające główne wątki komunikacyjne – najważniejsze nowości, oferty promocyjne, polecane treści. Uwagę zwraca sekcja artykułów, w których prezentowane będą treści poradnikowe i przybliżające asortyment perfumerii.  

- Wdrożenie nowej platformy, nad którym pracowaliśmy od wielu miesięcy, zbiegło się w czasie z okresem, w którym perfumeria internetowa Sephora stała się jedyną destynacją zakupową dla naszych klientów. Cieszę się, że w tak trudnym dla nas wszystkich czasie, możemy zaoferować naszym klientom jeszcze większy komfort zakupów na sephora.pl i jednocześnie miejsce, w którym znajdą mnogość porad, ciekawostek i artykułów edukacyjnych przygotowanych przez nas wraz z naszymi ekspertami. Zapraszam na sephora.pl wszystkich fanów piękna -– mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.

Perfumeria internetowa sephora.pl oferuje bezpłatną dostawę kurierem DPD, Pocztą Polską lub za pomocą paczkomatów, dla wszystkich zamówień już od 49 zł.

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane