Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Parfois na wiosnę/lato 2014
wtorek, 28 stycznia 2014 10:18

Wiosenno-letnia kolekcja marki Parfois inspirowana jest czterema głównymi trendami: Retro Sport, Craft Culture, Easy Going oraz Pastel Fever. Trendy Retro Sport i Craft Culture zawierają wiele gam produktów.

 

Parfois na wiosnę/lato 2014Retro Sport to mocna linia inspirowana stylem sportowym, stworzona z myślą o przebojowych i bezkompromisowych kobietach, śmiało nawiązująca do przeszłości. Charakteryzuje ją nowatorskie wykorzystanie materiałów takich jak akrylowe elementy, ukryte zatrzaski magnetyczne czy wielokolorowe pasy. Dzięki zastosowaniu podstawowej palety barw w modułach kolorystycznych oraz wzorów inspirowanych graffiti, linia ta stanowi udany mix stylu sportowego i klasycznej elegancji.

Craft Culture to kolekcja, która po raz pierwszy wprowadza do salonów Parfois zamsz, który na torebkach, zestawiony jest z luksusowymi i etnicznymi tkaninami. Ćwieki oraz frędzle zdobią zarówno torby, jak i obuwie. Miejski i swobodny, ten styl idealnie wpisuje się w mariaż ostentacji i prostoty.

Linia Easy Going  to przede wszystkim dziewczęcy, casualowy styl z odrobiną nonszalancji. Znajdziemy tu torby z metalowymi zdobieniami do noszenia na co dzień oraz złotą i srebrną biżuterię.

Pastel Fever to delikatne dodatki utrzymane w słodkiej tonacji. Torby z plastikowymi elementami i kwiatowymi aplikacjami, czyli look na co dzień, który idealnie wpisuje się w obowiązujące w tym sezonie trendy - kobiecość, klasykę i ponadczasowość.

 

Parfois na wiosnę/lato 2014Parfois na wiosnę/lato 2014Parfois na wiosnę/lato 2014Parfois na wiosnę/lato 2014Parfois na wiosnę/lato 2014Parfois na wiosnę/lato 2014Parfois na wiosnę/lato 2014Parfois na wiosnę/lato 2014

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane