Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Kolekcja specjalna w Empiku na 35-lecie filmu "Miś"
piątek, 28 października 2016 10:14

Już od 35 lat śmiejemy się z tekstów, które wypowiadają bohaterowie jednego z najpopularniejszych polskich filmów. Kultowy „Miś” od lat bawi tak samo. Dużych i małych, zarówno tych, którzy pamiętają rok premiery, jak i nastolatków. Dla wszystkich fanów tej komedii Empik wraz ze Stanisławem Tymem, rodziną Barejów i Olą Cieślak przygotował wyjątkową kolekcję.

 

Kolekcja specjalna w Empiku na 35-lecie filmu "Miś"„Oczko mu się odlepiło. Temu misiu”. Gdyby nie „Miś”, nie wiedzielibyśmy, że „klient w krawacie jest mniej awanturujący się”, albo że „nie ma takiego miasta – Lądyn! Jest Lądek, Lądek Zdrój”. Ile razy słyszeliśmy, że ktoś jest „z twarzy podobny zupełnie do nikogo”, czy też że „jak jest zima, to musi być zimno”. Cytaty z filmu na stałe weszły do języka potocznego, a teraz Empik, w ścisłej współpracy z twórcami obrazu, stworzył unikatową kolekcję, która będzie poprawiać humor w codziennych sytuacjach. Na produktach takich, jak m.in. koszulki, kubki, czy torby pojawiły się teksty, które znana ilustratorka - Ola Cieślak, oprawiła w czarno-białą szatę graficzną. Kolekcja jest dostępna w salonach Empik i na empik.com od 26 października.

 

Kolekcja specjalna w Empiku na 35-lecie filmu "Miś"Kolekcja specjalna w Empiku na 35-lecie filmu "Miś"

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane