Klienci

Aktualności2

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w Ikea

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w IkeaGotowi na zabawę konwencjami z serią Delaktig? Już po raz drugi Tom Dixon przeprowadzi rewolucję w naszych domach! Tym razem IKEA wraz z brytyjskim projektantem wniesie życie do naszych sypialni.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 
Vizir i Towarzystwo Nasz Dom rozpoczynają 2. edycję kampanii „Ubrania od serca”
poniedziałek, 26 listopada 2018 11:01

Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny "Ubrania od serca", który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka. Dzięki hojności Polaków ufundowane zostaną bony do sklepów odzieżowych, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w 1. Edycję programu „Ubrania od serca” i pomogli nam wywołać uśmiech na twarzach ponad 1 240 dzieci. Ze względu na ogromny sukces pierwszej edycji, druga rozpoczęła się w listopadzie 2018 roku.

 

Vizir i Towarzystwo Nasz Dom rozpoczynają 2. edycję kampanii „Ubrania od serca”Program „Ubrania od serca” wspiera domy dziecka w działaniach na rzecz zmniejszania nierówności między dziećmi tam mieszkającymi, a ich rówieśnikami z pełnych rodzin.  Marka Vizir wraz z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, wierzą, że każde dziecko powinno mieć równe szanse na kształtowanie swojej przyszłości. Dając dzieciom vouchery na zakup odzieży, program „Ubrania od serca” zapewnia domom dziecka wielopoziomowe wsparcie.

Dzieci w domach dziecka zazwyczaj nie mają możliwości wybrania samodzielnie choćby jednego kompletu zupełnie nowych ubrań, które mogłyby nosić w szkole i w czasie wolnym, gdzie spotykają się z rówieśnikami. Co więcej, mają ograniczone możliwości zdobycia praktycznych umiejętności życiowych, takich jak wybór odzieży lub decydowanie na co wydać pieniądze. Celem programu jest umożliwienie im samodzielnych zakupów i wyboru własnych ubrań - czyli działań, które są nam wszystkim dobrze znane, a których te dzieci są pozbawione. Ważne jest to, że oprócz nowych elementów garderoby, dzieci będą mogły też wyrazić siebie przez dobór stroju i samodzielnie podjąć decyzję - to naprawdę ważna inicjatywa.

 

Vizir i Towarzystwo Nasz Dom rozpoczynają 2. edycję kampanii „Ubrania od serca”Pierwsza edycja kampanii „Ubrania od serca” trwała od grudnia 2017 do końca lutego 2018 i odniosła ogromny sukces. Zyskała też dużą popularność w sklepach, ponad 700 000 osób pomogło 1240 dzieciom z domów dziecka w całej Polsce. To o 240 więcej niż pierwotnie planowano, ale stanowi to tylko około 8% dzieci z domów dziecka w Polsce. W tym roku marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom przy wsparciu polskich klientów chcą pomóc jeszcze większej liczbie dzieci.

 

Vizir i Towarzystwo Nasz Dom rozpoczynają 2. edycję kampanii „Ubrania od serca”Każdy może dołączyć do kampanii, kupując:
1. od 1 listopada 2018 do 28 lutego 2019 zestawy kapsułek Vizir 3x16, dostępne we wszystkich sklepach w całej Polsce,
2. od 1 do 31 grudnia 2018 roku kapsułki i płyny Vizir, które będą dostępne w sieci Biedronka
3. od 1 stycznia do 28 lutego 2019 r. kapsułki i proszki Vizir w sklepach w Polsce innych niż Biedronka.

Klienci, którzy kupią w tym okresie określone produkty Vizir z logo „Ubrania od serca” na opakowaniu, przyczynią się do zakupu bonów na nowe ubrania dla dzieci z domów dziecka.

Ceny:
• Kapsułki Vizir 3in1 28 sztuk: ok. 37,99 zł
• Kapsułki Vizir 3in1 38 sztuk: ok. 49,99 zł
• Kapsułki Vizir 3in1 41 sztuk: ok. 49,99 zł
• Kapsułki Vizir 3in1 48 sztuk (opakowania 3x16): ok. 54,99 zł
• Płyny Vizir 40 prań: ok. 37,99 zł
• Proszki Vizir 54 prania: ok. 49,99 zł

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane