Klienci

Aktualności2

Pielęgnacja w ciąży? To nie takie proste!

Pielęgnacja w ciąży? To wcale nie takie proste!Mimo że wybór kosmetyków w drogeriach, perfumeriach i sklepach online jest ogromny, bardzo trudno znaleźć informację, czy dany kosmetyk mogą stosować kobiety w ciąży i karmiące piersią.

 
Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Trend Glass - mniej designu, mniej bogactwa, mniej mody
poniedziałek, 06 lipca 2020 10:36

 

Mniej designu, mniej bogactwa, mniej mody. W takim właśnie duchu zaprezentowała się w tym roku we Frankfurcie - podczas prestiżowych targów dóbr konsumcyjnych „ambiente” - polska marka Trend Glass. Przedstawiła proste i funkcjonalne wyroby szklane w trendzie „simplicity”. Niedługo projekty marki będą dostępne dla każdej miłośniczki wnętrz. Trend Glass zadebiutował w sklepach w Polsce i na wybranych światowych rynkach na początku lipca.

 

Trend Glass - mniej designu, mniej bogactwa, mniej mody Oferta TREND GLASS doskonale wpisuje się w dekalog prostoty Dietera Ramsa i powstała z myślą o codziennym użytkowaniu. Marka zaprojektowała produkty uniwersalne, nieprzekombinowane, piękne w swej prostocie,  wspaniale współgrające z każdym wnętrzem. Nawiązując do idei „Simplicity” TREND GLASS zachęca do celebrowania codzienności i chwil spędzanych z rodziną. Wyroby marki dają radość na co dzień i pięknie komponują się z rzeczami, które już znajdują się w domu. Wprowadzają do niego miłą atmosferę i dobry nastrój.

 

Trend Glass - mniej designu, mniej bogactwa, mniej mody TREND GLASS to starannie przygotowane, funkcjonalne kolekcje składające się z: szklanek,  talerzy, miseczek, dzbanków, karafek, pucharków do deserów oraz produktów dekoracyjnych, takich jak wazony i świeczniki na tealighty. Warto podkreślić, iż szkło, z którego powstały jest solidne i wytrzymałe. Sprawdzi się doskonale nie tylko na specjalne okazje. Dodatkowym atutem oferty TREND GLASS są również ekologiczne korki, pokrywy czy dekle, które ułatwiają przechowywanie.

 

Trend Glass - mniej designu, mniej bogactwa, mniej mody Orędowników ekologii ucieszy z pewnością fakt, iż naczynia i wyroby dekoracyjne marki powstają w ramach bezodpadowej technologii produkcji szkła, co oznacza, że tzw. stłuczka trafia ponownie do pieca. Szkło użyte do produkcji wszystkich przedmiotów w 100% podlega recyklingowi. Jest naturalną alternatywą dla szkodliwego plastiku.

TREND GLASS pod parasolowym hasłem „Tworzymy więcej niż szkło” bezkompromisowo łączy kilka wyjątkowych aspektów. Aspekt prostoty, funkcjonalności, przyjemności, estetyki, jakości oraz troski o środowisko naturalne z zachęcaniem do celebrowania wspólnych rodzinnych chwil. Marka oddaje w ręce miłośników wnętrz wyroby piękne i dostępne dla każdego, zarówno pod względem cenowym, jak i dystrybucyjnym - pierwsze produkty można będzie kupić w Polsce w sieci Biedronka i w innych dużych sieciach handlowych już w pierwszym tygodniu lipca. W tym samym czasie TREND GLASS będzie dostępna również na rynkach zagranicznych: węgierskim, czeskim, słowackim, bułgarskim, rumuńskim, izraelskim, a także w RPA. Kolejne kraje takie jak USA, Brazylia i Australia zostaną włączone do dystrybucji do końca roku.

Produkty TREND GLASS dostępne w sieci Biedronka i innych dużych sieciach handlowych:
- Szklanka do napojów ALVA, pojemność: 280 ml, 6 szt. w opakowaniu.
- Szklanka do napojów ALVA, pojemność: 395 ml, 4 szt.  w opakowaniu.
- Pucharek do lodów TORD, pojemność: 500 ml, 3 szt. w opakowaniu.
W zależności od asortymentu cena rekomendowana to 10-14 zł. Kolejne produkty marki pojawią się na rynku wkrótce.

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane