Mniej designu, mniej bogactwa, mniej mody. W takim właśnie duchu zaprezentowała się w tym roku we Frankfurcie - podczas prestiżowych targów dóbr konsumcyjnych „ambiente” - polska marka Trend Glass. Przedstawiła proste i funkcjonalne wyroby szklane w trendzie „simplicity”. Niedługo projekty marki będą dostępne dla każdej miłośniczki wnętrz. Trend Glass zadebiutował w sklepach w Polsce i na wybranych światowych rynkach na początku lipca.
Oferta TREND GLASS doskonale wpisuje się w dekalog prostoty Dietera Ramsa i powstała z myślą o codziennym użytkowaniu. Marka zaprojektowała produkty uniwersalne, nieprzekombinowane, piękne w swej prostocie, wspaniale współgrające z każdym wnętrzem. Nawiązując do idei „Simplicity” TREND GLASS zachęca do celebrowania codzienności i chwil spędzanych z rodziną. Wyroby marki dają radość na co dzień i pięknie komponują się z rzeczami, które już znajdują się w domu. Wprowadzają do niego miłą atmosferę i dobry nastrój.
TREND GLASS to starannie przygotowane, funkcjonalne kolekcje składające się z: szklanek, talerzy, miseczek, dzbanków, karafek, pucharków do deserów oraz produktów dekoracyjnych, takich jak wazony i świeczniki na tealighty. Warto podkreślić, iż szkło, z którego powstały jest solidne i wytrzymałe. Sprawdzi się doskonale nie tylko na specjalne okazje. Dodatkowym atutem oferty TREND GLASS są również ekologiczne korki, pokrywy czy dekle, które ułatwiają przechowywanie.
Orędowników ekologii ucieszy z pewnością fakt, iż naczynia i wyroby dekoracyjne marki powstają w ramach bezodpadowej technologii produkcji szkła, co oznacza, że tzw. stłuczka trafia ponownie do pieca. Szkło użyte do produkcji wszystkich przedmiotów w 100% podlega recyklingowi. Jest naturalną alternatywą dla szkodliwego plastiku.
TREND GLASS pod parasolowym hasłem „Tworzymy więcej niż szkło” bezkompromisowo łączy kilka wyjątkowych aspektów. Aspekt prostoty, funkcjonalności, przyjemności, estetyki, jakości oraz troski o środowisko naturalne z zachęcaniem do celebrowania wspólnych rodzinnych chwil. Marka oddaje w ręce miłośników wnętrz wyroby piękne i dostępne dla każdego, zarówno pod względem cenowym, jak i dystrybucyjnym - pierwsze produkty można będzie kupić w Polsce w sieci Biedronka i w innych dużych sieciach handlowych już w pierwszym tygodniu lipca. W tym samym czasie TREND GLASS będzie dostępna również na rynkach zagranicznych: węgierskim, czeskim, słowackim, bułgarskim, rumuńskim, izraelskim, a także w RPA. Kolejne kraje takie jak USA, Brazylia i Australia zostaną włączone do dystrybucji do końca roku.
Produkty TREND GLASS dostępne w sieci Biedronka i innych dużych sieciach handlowych: - Szklanka do napojów ALVA, pojemność: 280 ml, 6 szt. w opakowaniu. - Szklanka do napojów ALVA, pojemność: 395 ml, 4 szt. w opakowaniu. - Pucharek do lodów TORD, pojemność: 500 ml, 3 szt. w opakowaniu. W zależności od asortymentu cena rekomendowana to 10-14 zł. Kolejne produkty marki pojawią się na rynku wkrótce.
|