Klienci

Aktualności2

Classic Blue we wnętrzach

Classic Blue we wnętrzach Instytut Pantone ogłosił kolor Classic Blue główną inspiracją na 2020 rok. Razem ze stylistkami WestwingNow.pl podpowiadamy, jak wprowadzić ten kolor do wnętrza.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Anna Lewandowska ambasadorką 4F
czwartek, 09 stycznia 2020 10:19

Anna Lewandowska ambasadorką 4F Anny Lewandowskiej nikomu nie trzeba przedstawiać. Trenerka personalna właśnie rozpoczęła współpracę z 4F. W pierwszym kwartale 2020 roku wystartuje kampania motywacyjna prezentująca produkty rekomendowane przez Annę, które odpowiedzą na potrzeby konsumentów na różnych poziomach zaawansowania sportowego.

 
Makeup by Mario x Sephora
środa, 08 stycznia 2020 10:00

Makeup by Mario x Sephora Sephora nawiązała współpracę z makijażystą gwiazd Mario Dedivanovicem i wprowadza na rynek limitowaną linię pędzli do makijażu. „Makeup by Mario x Sephora”  to pierwsza kolekcja pędzli tego artysty w historii.

 
Wegańske glinki do mycia włosów Biovax
wtorek, 07 stycznia 2020 10:54

Wegańske glinki do mycia włosów Biovax Myjące ekoglinki do włosów to nowość w gamie produktów Biovax. Przeznaczone są przede wszystkim do pielęgnacji włosów wymagających rewitalizacji oraz zaspokojenia potrzeb skóry głowy. Wyjątkowe połączenie czystej glinki z delikatnymi substancjami myjącymi i kondycjonującymi to kwintesencja ekoglinek.

 
Hydrolaty Lirene – esencja natury
piątek, 20 grudnia 2019 08:20

Hydrolaty Lirene Hydrolaty, czyli wody kwiatowe, to uniwersalne kosmetyki idealne dla osób z każdym rodzajem cery, również z cerą wrażliwą. Ich moc doceniły Ekspertki Laboratorium Naukowe Lirene, tworząc receptury trzech nowych kosmetyków: 100% hydrolatu z róży, 100% hydrolatu z lawendy oraz 50% hydrolatu – toniku z chabru. Kosmetyki długotrwale nawilżają, odświeżają oraz wygładzają cerę.

 
Everyday magic - nowa kampania marki Parfois
czwartek, 19 grudnia 2019 08:56

Everyday magic - nowa kampania marki Parfois Premierą kampanii Everyday Magic marka Parfois rozpoczyna odliczanie do najbardziej magicznych dni w roku. Światła miasta to idealna sceneria dla poszukiwań odpowiedniego prezentu. Kampania, której bohaterką jest modelka Anna Tihonchuk, podaje motyw przewodni na bieżący sezon: wsłuchanie się w zaraźliwy rytm miasta i udanie na nowo w podróż złożoną z wyjątkowych chwil. Every day is full of magic.

 
Sugarfree rozpoczyna współpracę z Lidlem
środa, 18 grudnia 2019 08:06

Sugarfree rozpoczyna współpracę z Lidlem Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała wieczorową kolekcję sukienek stworzoną specjalnie dla Lidla. Już w najbliższy czwartek, 19 grudnia, do sklepów stacjonarnych w całej Polsce trafią trzy różne modele, dostępne w czterech metalicznych kolorach.

 
Red Line - świąteczna kolekcja Givenchy
wtorek, 17 grudnia 2019 11:55

Red Line - świąteczna kolekcja Givenchy W ciągu swej dwudziestoletniej pracy na stanowisku dyrektora artystycznego makijażu Givenchy Nicolas Degennes odwoływał się do historii Domu i budował przyszłość w oparciu o jego tożsamość. L'Interdit – zapach stworzony przez Huberta de Givenchy dla jego wiernej przyjaciółki Audrey Hepburn – inspirowany był odważną kobiecością tej aktorki.

 
Zdrowe i piękne paznokcie zimową porą
wtorek, 17 grudnia 2019 09:54

Zdrowe i piękne paznokcie zimową porą Zimą dłonie i paznokcie wymagają szczególnej troski, dlatego sięgnij już teraz po swój zestaw must have tej zimy – niezawodny krem ochronny do rąk oraz odbudowujące serum do paznokci.

 
Świąteczna kolekcja Sinsay Christmas
poniedziałek, 16 grudnia 2019 11:23

Sinsay Christmas Tegoroczne propozycje Sinsay na Boże Narodzenie zadowolą zarówno zwolenniczki kobiecej elegancji, jak i fanki mniej zobowiązującego, młodzieżowego stylu. Pierwsze z nich docenią nowości w linii Lady, obejmujące krótkie, wyjściowe sukienki z plisami i falbankami, które świetnie sprawdzą się na uroczystej kolacji wigilijnej.

 
Kobiety sięgają po Godło „Teraz Polska” - decyduje jakość oferty, a nie płeć prezesa
czwartek, 12 grudnia 2019 17:36

Kobiety sięgają po Godło „Teraz Polska” Trwa przyjmowanie zgłoszeń do 30. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Dla wielu przedsiębiorczych kobiet Godło „Teraz Polska” jest nie tylko symbolem jakości i sukcesu, ale także – równych szans.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 4 z 341
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Galénic Masques de Beaute
    Galénic Masques de Beaute
Reklama

Ostatnio komentowane