Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Anna Lewandowska ambasadorką 4F
czwartek, 09 stycznia 2020 10:19

Anna Lewandowska ambasadorką 4F Anny Lewandowskiej nikomu nie trzeba przedstawiać. Trenerka personalna właśnie rozpoczęła współpracę z 4F. W pierwszym kwartale 2020 roku wystartuje kampania motywacyjna prezentująca produkty rekomendowane przez Annę, które odpowiedzą na potrzeby konsumentów na różnych poziomach zaawansowania sportowego.

 
Makeup by Mario x Sephora
środa, 08 stycznia 2020 10:00

Makeup by Mario x Sephora Sephora nawiązała współpracę z makijażystą gwiazd Mario Dedivanovicem i wprowadza na rynek limitowaną linię pędzli do makijażu. „Makeup by Mario x Sephora”  to pierwsza kolekcja pędzli tego artysty w historii.

 
Wegańske glinki do mycia włosów Biovax
wtorek, 07 stycznia 2020 10:54

Wegańske glinki do mycia włosów Biovax Myjące ekoglinki do włosów to nowość w gamie produktów Biovax. Przeznaczone są przede wszystkim do pielęgnacji włosów wymagających rewitalizacji oraz zaspokojenia potrzeb skóry głowy. Wyjątkowe połączenie czystej glinki z delikatnymi substancjami myjącymi i kondycjonującymi to kwintesencja ekoglinek.

 
Hydrolaty Lirene – esencja natury
piątek, 20 grudnia 2019 08:20

Hydrolaty Lirene Hydrolaty, czyli wody kwiatowe, to uniwersalne kosmetyki idealne dla osób z każdym rodzajem cery, również z cerą wrażliwą. Ich moc doceniły Ekspertki Laboratorium Naukowe Lirene, tworząc receptury trzech nowych kosmetyków: 100% hydrolatu z róży, 100% hydrolatu z lawendy oraz 50% hydrolatu – toniku z chabru. Kosmetyki długotrwale nawilżają, odświeżają oraz wygładzają cerę.

 
Everyday magic - nowa kampania marki Parfois
czwartek, 19 grudnia 2019 08:56

Everyday magic - nowa kampania marki Parfois Premierą kampanii Everyday Magic marka Parfois rozpoczyna odliczanie do najbardziej magicznych dni w roku. Światła miasta to idealna sceneria dla poszukiwań odpowiedniego prezentu. Kampania, której bohaterką jest modelka Anna Tihonchuk, podaje motyw przewodni na bieżący sezon: wsłuchanie się w zaraźliwy rytm miasta i udanie na nowo w podróż złożoną z wyjątkowych chwil. Every day is full of magic.

 
Sugarfree rozpoczyna współpracę z Lidlem
środa, 18 grudnia 2019 08:06

Sugarfree rozpoczyna współpracę z Lidlem Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała wieczorową kolekcję sukienek stworzoną specjalnie dla Lidla. Już w najbliższy czwartek, 19 grudnia, do sklepów stacjonarnych w całej Polsce trafią trzy różne modele, dostępne w czterech metalicznych kolorach.

 
Red Line - świąteczna kolekcja Givenchy
wtorek, 17 grudnia 2019 11:55

Red Line - świąteczna kolekcja Givenchy W ciągu swej dwudziestoletniej pracy na stanowisku dyrektora artystycznego makijażu Givenchy Nicolas Degennes odwoływał się do historii Domu i budował przyszłość w oparciu o jego tożsamość. L'Interdit – zapach stworzony przez Huberta de Givenchy dla jego wiernej przyjaciółki Audrey Hepburn – inspirowany był odważną kobiecością tej aktorki.

 
Zdrowe i piękne paznokcie zimową porą
wtorek, 17 grudnia 2019 09:54

Zdrowe i piękne paznokcie zimową porą Zimą dłonie i paznokcie wymagają szczególnej troski, dlatego sięgnij już teraz po swój zestaw must have tej zimy – niezawodny krem ochronny do rąk oraz odbudowujące serum do paznokci.

 
Świąteczna kolekcja Sinsay Christmas
poniedziałek, 16 grudnia 2019 11:23

Sinsay Christmas Tegoroczne propozycje Sinsay na Boże Narodzenie zadowolą zarówno zwolenniczki kobiecej elegancji, jak i fanki mniej zobowiązującego, młodzieżowego stylu. Pierwsze z nich docenią nowości w linii Lady, obejmujące krótkie, wyjściowe sukienki z plisami i falbankami, które świetnie sprawdzą się na uroczystej kolacji wigilijnej.

 
Kobiety sięgają po Godło „Teraz Polska” - decyduje jakość oferty, a nie płeć prezesa
czwartek, 12 grudnia 2019 17:36

Kobiety sięgają po Godło „Teraz Polska” Trwa przyjmowanie zgłoszeń do 30. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Dla wielu przedsiębiorczych kobiet Godło „Teraz Polska” jest nie tylko symbolem jakości i sukcesu, ale także – równych szans.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 6 z 343
Reklama
  • Caudalie
    Caudalie Vinosculpt
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane