Klienci

Aktualności2

Trendy w branży ślubnej w 2021 roku

Trendy w branży ślubnej w 2021 rokuWedług danych GIS w ubiegłym roku zawarto o prawie 40 tysięcy mniej małżeństw niż w 2019 r. Głównym powodem takiego stanu rzeczy była postępująca pandemia i wprowadzane obostrzenia.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Cejlońska droga herbaty
poniedziałek, 06 grudnia 2010 12:20

Na półki sklepowe trafiła właśnie herbata Dilmah Ceylon Gold w limitowanej kolekcji Opowieść o herbacie.

Na serię składa się pięć kolorowych puszek, na których umieszczone zostały herbaciane fotografie oraz historie prezentujące "drogę herbaty" - od krzewu do opakowania. Jak zwykle w przypadku marki Dilmah, za atrakcyjnymi pomysłami promocyjnymi kryją się wartości merytoryczne, przekazujące konsumentom wiedzę o herbacie.

Dilmah - poprzez projekty takie chociażby jak Klub Miłośników Dobrej Herbaty, czy też doroczne, ogólnopolskie Dni Herbaty - od prawie dwudziestu lat propaguje w Polsce wiedzę na temat wysokiej jakości herbaty. Projekt Opowieść o herbacie to jedno z tego typu edukacyjnych działań. „Idea jest prosta - chcemy pokazać naszym konsumentom, skąd bierze się dobra herbata. Bo przecież im więcej o niej wiemy, tym nam ona bardziej smakuje!" - mówi Dilhan C. Fernando, kiper, syn założyciela marki Dilmah, pomysłodawca akcji. „Nie zapominamy oczywiście, że picie herbaty to niemała przyjemność. Myślę, że piękne, przykuwające wzrok puszki będą służyły miłośnikom herbaty przed długi czas, a przechowywana w nich herbata będzie zawsze pyszna i aromatyczna".
Warto zebrać kolekcję herbat Dilmah Ceylon Gold w puszkach - są estetyczne i praktyczne. Mogą także stanowić niezwykły, oryginalny, a przy tym niedrogi prezent  świąteczny dla tych, którym dobrze życzymy. Cena: ok.23 zł

 
Reklama
  • Ipanema lato 2021
    Ipanema lato 2021
  • MomMe
    MomMe
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane