Klienci

Aktualności2

Living coral we wnętrzach

Living coral we wnętrzachInstytut Pantone ogłosił kolor roku 2019. To Living coral - bardzo słoneczna i energetyczna interpretacja różu. Przywodzi ona na myśl beztroskie wakacje, napawając optymizmem i chęcią do życia.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Produkty Dr Gerard w nowej szacie
poniedziałek, 18 czerwca 2018 17:40

 

Dr Gerard, jeden z wiodących producentów ciastek i słonych przekąsek na rynku polskim, od czerwca wprowadza opakowania w nowej szacie graficznej. Zmiana opakowań jest pierwszym etapem projektu repozycjonowania, którego celem jest wzmocnienie wizerunku marki i wzrost jej świadomości.

 

Produkty Dr Gerard w nowej szacieWygląd nowych opakowań podkreśla główne wartości marki: autentyczność, wysoką jakość oraz przyjemność.  Elegancki, minimalistyczny design opakowań dzięki apetycznym zdjęciom produktów, bardzo mocno podkreśla smak i różnorodność dostępnych wariantów - Dr Gerard ma w swojej ofercie ponad 150 rodzajów i smaków ciastek. Nowy projekt graficzny opakowań wyróżnia się również spójną, jasną kolorystyką oraz mocno widocznym odświeżonym logo marki – sercem. Dodatkowo, ujednolicona szata graficzna pozwoli konsumentom jeszcze łatwiej znaleźć produkty Dr Gerard na półce sklepowej. Atrakcyjność opakowań została potwierdzona w testach konsumenckich. Agencją, która zaprojektowała nową identyfikację wizualna opakowań jest Cztery Czwarte.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane