Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Legendarny smak Pepsi w opakowaniach vintage
poniedziałek, 01 października 2018 09:49

 

Legendarny smak Pepsi pasuje do każdej dekady i każdego pokolenia. Również w tym roku został wybrany przez 59% uczestników Wyzwania Smaku. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia 2018 roku legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

 

Pepsi VintageStyl vintage jest uwielbiany w kulturze popularnej na całym świecie i wciąż wpisuje się w trendy. Polega na używaniu rzeczy pochodzących z innych epok lub stylizowaniu ich na takie, względnie na łączeniu stylów z różnych epok; mimo że wywodzi się ze świata mody, osadził się w innych obszarach życia. Teraz każdy może cieszyć się kolekcją 6 grafik na puszkach i butelkach z limitowanej edycji Pepsi Vintage. To świetna okazja dla kolekcjonerów, a jednocześnie silne nawiązanie do koncepcji „Pepsi wszystkich pokoleń”, podkreślającej dziedzictwo i bogatą historię marki. Opakowania wyróżniające się grafikami z minionych dekad, zachęcają każdego do sięgnięcia po napój w ulubionej odsłonie vintage. Od konsumentów zależy, czy wolą poczuć amerykański klimat pin-up z lat 50., czy późniejszy styl hippie. Mogą też powspominać lata 90. i czas po roku 2000, dzięki wersjom opakowań dostępnych wówczas także w Polsce.

– Recepturę Pepsi stworzył amerykański farmaceuta Caleb Bradham pod koniec XIX wieku w New Bern, w Północnej Karolinie. Jej wyjątkowy smak zaczął wzbudzać coraz większe zainteresowanie wśród konsumentów, a w ciągu następnych lat Pepsi stała się jednym z najbardziej popularnych napojów na świecie. Na przestrzeni dekad Pepsi, podążając za najnowszymi trendami, kilkakrotnie zmieniła swoje logo. Jednak niezmiennie od 110 lat jej legendarny smak cieszy podniebienia wielu pokoleń, a my specjalną limitowaną edycją opakowań Pepsi Vintage dziękujemy wszystkim, którzy wybierają nasz napój – powiedział Michał Szewczyk, senior brand manager Pepsi.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane