Klienci

Aktualności2

Najpiękniejsze zapachy na wiosnę i lato

Najpiękniejsze zapachy na wiosnę i latoWraz z nastaniem wiosny w perfumeriach pojawiły się nowości zapachowe idealne na tę porę roku. Przedstawiamy Wam najpiękniejsze naszym zdaniem kompozycje.

 
Limitowana kolekcja Industriell od Ikea

Limitowana kolekcja Industriell od IkeaIndustriell to seria będąca owocem współpracy IKEA z holenderskim projektantem Pietem Hein Eekiem. Kolekcja obejmuje szeroki wybór produktów - od drewnianych mebli i oświetlenia, po akcesoria.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor
poniedziałek, 21 lipca 2014 10:47

Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor wcieliła się w ikony stylu XX wieku. Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50., jako Brigitte Bardot lata 60., jako Farrah Fawcett lata 70., z kolei ikoną lat 80. i kolejnym wcieleniem Gwyneth Paltrow jest Madonna. Kampania nawiązuje do setnej rocznicy marki Max Factor i wpływu gwiazd kina oraz estrady na bieg jej historii.

 

Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor„Makijażyści Max Factor postanowili przeobrazić swoją muzę, Gwyneth Paltrow, w ikony stylu z różnych dekad.”- opowiada Eryka Sokólska, oficjalna makijażystka Max Factor w Polsce. „Moim ulubionym wcieleniem jest ten inspirowany wizerunkiem Farrah Fawcett. W latach 70. po raz pierwszy pojawiła się moda na skórę muśniętą słońcem. Uwielbiam metaliczne lśnienie na powiekach, ustach i policzkach. Współczesnym akcentem był lekki podkład nowej generacji, który nadał twarzy młodzieńczego wyglądu”.

 
Reklama
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane