Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor
poniedziałek, 21 lipca 2014 10:47

Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor wcieliła się w ikony stylu XX wieku. Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50., jako Brigitte Bardot lata 60., jako Farrah Fawcett lata 70., z kolei ikoną lat 80. i kolejnym wcieleniem Gwyneth Paltrow jest Madonna. Kampania nawiązuje do setnej rocznicy marki Max Factor i wpływu gwiazd kina oraz estrady na bieg jej historii.

 

Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor„Makijażyści Max Factor postanowili przeobrazić swoją muzę, Gwyneth Paltrow, w ikony stylu z różnych dekad.”- opowiada Eryka Sokólska, oficjalna makijażystka Max Factor w Polsce. „Moim ulubionym wcieleniem jest ten inspirowany wizerunkiem Farrah Fawcett. W latach 70. po raz pierwszy pojawiła się moda na skórę muśniętą słońcem. Uwielbiam metaliczne lśnienie na powiekach, ustach i policzkach. Współczesnym akcentem był lekki podkład nowej generacji, który nadał twarzy młodzieńczego wyglądu”.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane