Klienci

Aktualności2

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w Ikea

Tom Dixon i kolekcja Delaktig II w IkeaGotowi na zabawę konwencjami z serią Delaktig? Już po raz drugi Tom Dixon przeprowadzi rewolucję w naszych domach! Tym razem IKEA wraz z brytyjskim projektantem wniesie życie do naszych sypialni.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor
poniedziałek, 21 lipca 2014 10:47

Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor wcieliła się w ikony stylu XX wieku. Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50., jako Brigitte Bardot lata 60., jako Farrah Fawcett lata 70., z kolei ikoną lat 80. i kolejnym wcieleniem Gwyneth Paltrow jest Madonna. Kampania nawiązuje do setnej rocznicy marki Max Factor i wpływu gwiazd kina oraz estrady na bieg jej historii.

 

Gwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max FactorGwyneth Paltrow w nowej kampanii Max Factor„Makijażyści Max Factor postanowili przeobrazić swoją muzę, Gwyneth Paltrow, w ikony stylu z różnych dekad.”- opowiada Eryka Sokólska, oficjalna makijażystka Max Factor w Polsce. „Moim ulubionym wcieleniem jest ten inspirowany wizerunkiem Farrah Fawcett. W latach 70. po raz pierwszy pojawiła się moda na skórę muśniętą słońcem. Uwielbiam metaliczne lśnienie na powiekach, ustach i policzkach. Współczesnym akcentem był lekki podkład nowej generacji, który nadał twarzy młodzieńczego wyglądu”.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane