Klienci

Aktualności2

Jesienny makijaż według Sephora

Jesienna odsłona makijażu według SephoraW tym sezonie Sephora lansuje drapieżny look oparty na mocnym, wielowymiarowym makijażu oka. Mamy też nową odsłonę kreski na górnej powiece oraz wyraziste pierzaste brwi na pierwszym planie.

 
Jesień w home&you

Jesienne nastroje w home&youZobaczcie jesienne propozycje stylistów home&you, którzy – jakby przewidując pochmurną aurę – rekomendują aranżacje pełne rozweselającej zieleni i subtelnej koronki.

 
Nowości Avon z Różową Wstążką
czwartek, 16 października 2014 10:26

Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się również w ofercie marki Avon. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile.

 

Avon z Różową WstążkąW tym roku marka Avon przygotowała wyjątkowy zestaw kosmetyczny dedykowany kampanii. Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci Avon Speed Dry w odcieniu Strawberry. Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu wynosi 25 zł.

W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą także: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z wymienionych produktów nie przekracza 25 zł.

Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi, m.in. na „Marsz Różowej Wstążki” oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu "Gabinety z Różową Wstążką" prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. W tym roku partnerem akcji została marka Nestlé Fitness, dzięki czemu zwiększyła się liczba dofinansowanych badań – będzie ich aż 4000! Lista placówek, w których można wykonać USG dostępna jest na stronie wielkakampaniazycia.pl. Produkty z Różową Wstążką można zamówić za pośrednictwem konsultantek oraz na stronie avon.pl.

 
Reklama
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
Reklama

Ostatnio komentowane