Klienci

Aktualności2

Jak zaplanować wyjazd na narty

Jak i gdzie zaplanować wyjazd na nartyMarzy Ci się białe szaleństwo na stoku, ale jeszcze nie masz żadnych planów? eSky przygotował krótki poradnik, dokąd najlepiej wybrać się na narty oraz jak szybko i łatwo zorganizować taki wyjazd.

 
Najpiękniejsze nowości zapachowe

Najpiękniejsze nowości zapachowePrzedstawiamy Wam najpiękniejsze naszym zdaniem nowości zapachowe. Na pewno każda z Was wybierze coś dla siebie. Wszystkie znajdziecie w perfumeriach Sephora.

 
Nowości Avon z Różową Wstążką
czwartek, 16 października 2014 10:26

Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się również w ofercie marki Avon. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile.

 

Avon z Różową WstążkąW tym roku marka Avon przygotowała wyjątkowy zestaw kosmetyczny dedykowany kampanii. Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci Avon Speed Dry w odcieniu Strawberry. Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu wynosi 25 zł.

W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą także: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z wymienionych produktów nie przekracza 25 zł.

Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi, m.in. na „Marsz Różowej Wstążki” oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu "Gabinety z Różową Wstążką" prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. W tym roku partnerem akcji została marka Nestlé Fitness, dzięki czemu zwiększyła się liczba dofinansowanych badań – będzie ich aż 4000! Lista placówek, w których można wykonać USG dostępna jest na stronie wielkakampaniazycia.pl. Produkty z Różową Wstążką można zamówić za pośrednictwem konsultantek oraz na stronie avon.pl.

 
Reklama
  • Sephora Winter Wonderland
    Sephora Winter Wonderland
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane