Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
10 rzeczy niezbędnych na szlaku

10 rzeczy niezbędnych na szlakuNadmorskie ścieżki, górskie szlaki, leśne dukty. Już dziś spakuj sprzęt i ruszaj na wymarzoną wyprawę. Tylko nie zapomnij o 10 rzeczach, które są niezbędne podczas takiej wycieczki.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Nowości Avon z Różową Wstążką
czwartek, 16 października 2014 10:26

Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi – zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się również w ofercie marki Avon. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile.

 

Avon z Różową WstążkąW tym roku marka Avon przygotowała wyjątkowy zestaw kosmetyczny dedykowany kampanii. Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci Avon Speed Dry w odcieniu Strawberry. Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu wynosi 25 zł.

W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą także: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z wymienionych produktów nie przekracza 25 zł.

Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia – Avon kontra Rak Piersi, m.in. na „Marsz Różowej Wstążki” oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu "Gabinety z Różową Wstążką" prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem „Amazonki” Warszawa-Centrum. W tym roku partnerem akcji została marka Nestlé Fitness, dzięki czemu zwiększyła się liczba dofinansowanych badań – będzie ich aż 4000! Lista placówek, w których można wykonać USG dostępna jest na stronie wielkakampaniazycia.pl. Produkty z Różową Wstążką można zamówić za pośrednictwem konsultantek oraz na stronie avon.pl.

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane