Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Who owns the crown – limitowana kolekcja Wibo
poniedziałek, 21 września 2015 10:33

Mocny make-up to zdecydowany trend makijażowy jesiennego sezonu. Według WIBO liczy się nie tylko kolor, ale przede wszystkim błysk. Aksamitne i połyskujące szarości zwiastują w tym sezonie najwięksi dyktatorzy trendów Alexander Wang, Georgio Armani czy Prada. W ślad za nimi najnowsza kolekcja WIBO Who owns the crown sygnowana przez Paulinę Krupińską stawia na metaliczne wykończenie makijażu.

 

Who owns the crown – limitowana kolekcja WiboBłyszczące powieki nie zarezerwowane tylko na wieczorne wyjścia, ale  idealne na codzienne okazje mocno akcentują oko. Intensywne kolory cieni SHINY QUEEN miksują opalizujące srebro z jesiennymi odcieniami rudości a w duecie z eyelinerem QUEEN’S EYES idealnie wykończają make-up. Perfekcyjną bazą jesiennego makijażu jest podkład, idealny ROYAL SKIN działający odżywczo i przeciwzmarszczkowo będzie doskonałym rozwiązaniem. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, a w zestawieniu z rozświetlaczem ROYAL SHIMMER zadba o świetliste wykończenie makijażu. Metaliczny trend obowiązuje również w manicure delikatnym wspomnieniem ciepłego lata jest lekki odcień złota, a subtelne lakiery z opalizującymi srebrnymi drobinkami zwiastują powoli już jesienno-zimowe nastoje. Kolekcja Who owns the crown od WIBO jest dostępna od połowy września na sklepwibo.pl i we wszystkich salonach Rossmann.

 

Who owns the crown – limitowana kolekcja Wibo

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane