Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Marina nową twarzą Wibo
poniedziałek, 05 lutego 2018 09:12

Polska marka kosmetyczna Wibo rozpoczęła kampanię promującą swoją najnowszą kolekcję. Nową ambasadorką marki została Marina Łuczenko-Szczęsna. W poprzednich sezonach marka współpracowała już ze znanymi twarzami min. z Pauliną Krupińską czy Weroniką Książkiewicz. "Oprócz niezwykłej urody Marina charakteryzuje się również wyjątkowym talentem, a jej styl  i charyzma idealnie wpisują się w charakter marki. Jesteśmy pewni, że współpraca z Mariną odmłodzi wizerunek Wibo i doda mu kobiecej energii" – mówi Natalia Pietrusiak, dyrektor kreatywna Wibo.

 

Marina nową twarzą WiboPodczas grudniowych przygotowań do kampanii  w obiektywie Aldony Karczmarczyk powstały  piękne kobiece visuale, które będą ilustracją do najnowszej kolekcji Wibo. W wiosennych nowościach marki znajdziemy najbardziej gorące makijażowe trendy, które w parze z bogactwem pielęgnacyjnych składników będą gwarancją pięknego wiosennego looku. Limitowana kolekcja Kiss & Bloom będzie prawdziwą ucztą dla ciała i zmysłów. Obok walorów pielęgnacyjnych, znajdziemy w niej delikatne kolory, aksamitne formulacje i kremowe, przyjemne konsystencje.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane