Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Limitowana edycja balsamu do ust Rêve de Miel® od Nuxe
wtorek, 30 września 2014 10:49

Aby uczcić 20-lecie legendarnego ultraodżywczego balsamu do ust Rêve de Miel®, Nuxe ozdobił jego mały słoiczek trzema różnymi kolorami, niosącymi radość i blask! W ten sposób powstały 3 limitowane edycje Rêve de Miel®: Love - namiętna, pełna energii, zmysłowa; Smart - elegancka, wyrafinowana, ponadczasowa; Pop - wolna, spontaniczna, modna.

 

Rêve de Miel® od NuxeJak to się stało, że w ciągu 20 lat balsamu do ust Rêve de Miel® stał się produktem must have?

- Dzięki swojej unikalnej, naturalnej formule: miód akacjowy, słonecznik, róża piżmowa, olej ze słodkich migdałów, masło shea i wyciąg z grejpfruta.
- Dzięki imponującej skuteczności, udowodnionej w wyjątkowo zimnych warunkach pogodowych w Kanadzie.
- Ponieważ odżywia, naprawia, łagodzi i chroni suche, popękane usta.
- Dzięki bogatej, ultrakremowej konsystencji do codziennej pielęgnacji ust lub do zastosowania w formie grubej warstwy dla efektu regenerującej maski.
- Ze względu na jego miodową nutę zapachową przełamaną orzeźwiającą nutką grejpfruta.
- Ze względu na jego słoiczek - elegancki, zmysłowy i powabny.

 

Rêve de Miel® od Nuxe

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane