Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Specjalna edycja World Oceans Day Crème de la Mer
czwartek, 07 maja 2015 11:47

W czerwcu 2015 marka La Mer i National Geographic Society obchodzić będą jubileusz dziesięciolecia współpracy dla wspierania działań na rzecz ochrony siedlisk morskiej flory i fauny, pomagających zachować naturalne bogactwa dla przyszłych pokoleń. Obchodzony 8 czerwca Światowy Dzień Oceanów to uczczenie całorocznej pracy, a także okazja do promowania świadomości na temat oceanicznego życia i konieczności jego ochrony. Świętując Światowy Dzień Oceanów La Mer przygotował coroczną, limitowaną edycję legendarnego Crème de la Mer, w opakowaniu inspirowanym podwodnym życiem. Dochód ze sprzedaży wesprze dalsze działania Towarzystwa National Geographic.

 

World Oceans Day Crème de la MerWspółpracując z Towarzystwem National Geographic, La Mer wspiera kolejne pokolenie badaczy, których praca ma na celu podniesienie świadomości globalnych i lokalnych społeczeństw na temat konieczności ochrony mórz i oceanów.

Marka La Mer wyraża wdzięczność za dar czystych, zdrowych i urodzajnych mórz i oceanów. Jednocześnie doskonale zdaje sobie sprawę z tego, iż można zrobić jeszcze bardzo wiele, by chronić niebieskie serce naszej planety. Stąd La Mer realizuje program Blue Heart – Niebieskie Serce, w ramach którego od 2005 r. przekazała w sumie ponad 2,6 miliona dolarów organizacjom działającym na rzecz ochrony mórz i oceanów na całym świecie.

 

World Oceans Day Crème de la MerJuż trzeci rok z rzędu La Mer współpracuje z członkinią elitarnego grona National Geographic Explorers-in-Residence – Dr Sylvią Earle, dzięki której kwestia konieczności zachowania zdrowych siedlisk oceanicznej flory i fauny stała się jednym z priorytetów organizacji ekologicznych na całym świecie. La Mer wspiera wysiłki dr Sylvii Earle oraz inicjatywy National Geographic mające na celu ochronę mórz i oceanów. Z okazji Światowego Dnia Oceanów, marka La Mer przygotowała limitowaną edycję legendarnego kremu Crème de la Mer w specjalnie zaprojektowanym opakowaniu. Krem dostępny będzie w 100ml słoiczkach w czerwcu 2015 r.

Dostępność Oceans Day Crème de la Mer: od 1 czerwca 2015, salon La Mer w Galerii Mokotów w Warszawie i Galerii Stary Browar w Poznaniu. Cena: 1 600 zł/100 ml

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane