Klienci

Aktualności2

Jesienny makijaż według Sephora

Jesienna odsłona makijażu według SephoraW tym sezonie Sephora lansuje drapieżny look oparty na mocnym, wielowymiarowym makijażu oka. Mamy też nową odsłonę kreski na górnej powiece oraz wyraziste pierzaste brwi na pierwszym planie.

 
Jesień w home&you

Jesienne nastroje w home&youZobaczcie jesienne propozycje stylistów home&you, którzy – jakby przewidując pochmurną aurę – rekomendują aranżacje pełne rozweselającej zieleni i subtelnej koronki.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Kosmetyczne podróże
poniedziałek, 20 lutego 2017 11:02

Na całym świecie kobiety zabiegają o to, żeby wyglądać pięknie. Są jednak takie regiony, gdzie branża kosmetyczna szczególnie rozwinęła swoje skrzydła. Na szczęście firmy kosmetyczne nie zamykają się na własne rynki, ale dzielą się swoimi osiągnięciami z kobietami za całego świata. Czas zacząć wspaniałą podróż po głównych ośrodkach kosmetycznych na świecie!

 

Kosmetyczne podróżeJapońska sztuka pielęgnacji
Uroda Japonek hipnotyzuje – mają nieskazitelne cery i szczupłe sylwetki, a do tego wspaniałe, bardzo zdrowe i odżywione włosy. Tajemnicą ich perfekcyjnego wyglądu jest przede wszystkim odpowiednia pielęgnacja. Jeszcze do niedawna Europejki mogły jedynie z zazdrością obserwować bogaty rynek kosmetyczny, do którego dostęp mają Azjatki, a który praktycznie dla całej reszty świata był nieosiągalny i stanowił niezmienny, niedościgniony wzorzec. Dostępna już w Polsce japońska Terapia intensywnie regenerująca (Shikioriori Tsubaki, 39 zł) z nawilżająco-regenerującej linii kosmetyków Shikioriori Tsubaki do włosów suchych i łamliwych bazuje na dobroczynnym olejku tsubaki z kamelii japońskiej.

Amerykański sen
Z odległych regionów na świecie znanych z produkcji wysokojakościowych kosmetyków są Stany Zjednoczone. Wegańską marką pochodzącą z USA jest Arbonne. W produktach tej marki nie ma m.in. parabenów, glutenu, składników odzwierzęcych oraz silikonów. Stosowane rozwiązania cechują się wysoką skutecznością w codziennej pielęgnacji – należą do nich technologie zastosowane w urządzeniu do pielęgnacji twarzy Genius Ultra (Arbonne, 1517 zł). Przy użyciu ultradźwięków poprawia wygląd skóry twarzy pod względem zmarszczek, jędrności i gładkości. W pielęgnacji przeciwzmarszczkowej sprawdza się też Krem liftingujący i modelujący pod oczy RE9 Advanced (Arbonne, 246 zł), który sprawia, że skóra wokół oczu wygląda na świeższą i jędrniejszą, poprawiając wygląd konturów twarzy.Skóra wokół oczu wygląda na wzmocnioną i ujędrnioną, a zmarszczki są mniej widoczne. Kompleksowe podejście do przeciwzmarszczkowej pielęgnacji oferuje również amerykańska marka Obagi, która ma w portfolio system Nu-derm (Obagi, około 1199 zł), których synergiczne oraz zgodne ze wskazaną kolejnością stosowanie, gwarantuje odnowę komórkową, zmniejszenie widoczności przebarwień i zmarszczek oraz poprawę elastyczności i nawilżenia skóry.
W codziennej pielęgnacji twarzy pomogą produkty marki Neutrogena – peeling i żel do mycia twarzy z serii Visibly Clear® Pore&Shine (Neutrogena, 19,99 zł) pomogą zmatowić skórę oraz zmniejszą widoczność porów. Cytrusowy zapach mandarynek i limonki sprawi, że codzienna rytuał pielęgnacji doda zastrzyku pozytywnej energii. Dla mężczyzn w codziennym rytuale doskonałym dodatkiem będzie nawilżający olejek do skóry i brody (Woody’s, około 50 zł)stanowiący nikalne połączenie naturalnych olejków, które zapewnia zrównoważone nawilżenie zarówno cery jak i brody.



Francja elegancja
Także Europa może pochwalić się wieloma miejscami, w których kosmetyki wytwarzane są z niezwykłą miłością i dbałością o profesjonalizm. Kraj nad Loarą słynie w świecie kosmetycznym z kobiecych, eleganckich kosmetyków. Do tego typu marek należy m. in NUXE, który wprowadza na rynek olejek micelarny do demakijażu z płatkami róży (Nuxe, około 75 zł), który usuwa wszelkie zanieczyszczenia, które zebrały się na powierzchni skóry w trakcie dnia (długo noszony makijaż, makijaż wodoodporny, pozostałości produktów przeciwsłonecznych, itp.), jednocześnie nie uszkadzając jej płaszcza hydrolipidowego. W codziennej pielęgnacji pomoże także Serum podwójnie liftingująceSculpteur de Perfection(Galenic, około 236 zł), które  zostało stworzone dla kobiet poszukujących skutecznej pielęgnacji ujędrniającej, która łączyłaby siłę, lekkość i bezpieczeństwo dla wszystkich typów skóry. Bezpośrednio po zastosowaniu produktu, kontur twarzy jest bardziej napięty. Skóra staje się wygładzona i świetlista, odzyskuje dawną sprężystość.
Francja to także kraina słynąca z wód termalnych, z której wywodzą się dwie marki: Eau Thermale Avène i Uriage, które swoje nazwy wzięły od nazewnictwa źródeł ujęć wody termalnej. U stóp masywu górskiego Belladonna swoje źródło ma woda termalna Uriage, która jest składnikiem Kremu aktywnie nawilżającego Eau Thermale (Uriage, 79 zł). Zawiera Hydro-Thermal Complex oraz masło Shea o doskonałych właściwościach odżywczych oraz zmiękczających skórę. Dzięki zawartym w nim kwasom tłuszczowym i ich powinowactwu z kwasami  z warstwy rogowej naskórka, koi i zapewnia całodzienny* komfort suchej skórze. Dla skóry wymagającej specjalistycznej pielęgnacji doskonałym dermokosmetykiem będzie nowość Trixera NUTRITION NUTRI-FLUID Balsam Do twarzy i ciała bezzapachowy (Eau Thermale Avène, 79 zł). To odżywczy produkt do codziennej pielęgnacji dla skóry silnie wysuszonej łagodzący podrażnienia i wzmacniający barierę ochronną skóry.
Francuskiego szyku nada również Odżywka aktywator loków bez spłukiwania Sublime Curl (Rene Furterer, 76 zł), ze składnikami pochodzenia naturalnego dzięki formule bez spłukiwania pozwala również w dowolnym momencie poprawić wygląd loków. Odżywia i doskonale podkreśla loki i fale.
Aby poczuć się jak we francuskim butiku użyj perfum do wnętrz (Papier d’Armenie, około 16 zł) znanych we Francji już od ponad stu lat, zyskał w tym kraju miano kultowego. Swoje pierwsze triumfy święcił na salonach paryskiej bohemy, wśród artystów i arystokracji. Papier d’Arménie to integralny element francuskiej kultury, ikona dobrego stylu, symbol wysublimowanego gustu i wyszukanej elegancji.


Pielęgnacja słodka jak belgijskie czekoladki
Sąsiadującym krajem, w którym powstają zaawansowane technologiczne kosmetyki, jest Belgia. Kraj znany przede wszystkim ze wspaniałej czekolady, ale także z unikalnych receptur kosmetycznych. Jedną z firm mających korzenie w tym kraju to Auriga. Marka jest znana przede wszystkim z linii Flavo-C, która zapewnia skórze głęboką rewitalizację. Sercem całej linii preparatów Flavo-C jest witamina C wzbogacona o wyciąg z Ginkgo biloba.


Ze szwajcarską precyzją
Kosmetyki z tego europejskiego państwa szczególnie ceni się za skuteczność działania oraz stosowanie zaawansowanych technologii. Dermoceutyki z Doliny Rodanu to np.  CERAMIDY 1% CAŁKOWITA ODBUDOWA (Be Ceuticals, około 210 zł), regenerują uszkodzoną skórę i pomagają w jej odbudowie. Skóra staje się gładsza, a zmarszczki mniej widoczne już po 14 dniach stosowania (+107% gładsza skóra po 2 tygodniach aplikacji). Dodatkowo ceramidy zwiększają odporność na szkodliwy wpływ czynników zewnętrznych i łagodzą podrażnienia skóry. Zmniejsza się transepidermalna utrata wody, a skóra jest lepiej nawilżona, gładsza i wygląda na młodszą. Kosmetyki La Prairie również działają jak w szwajcarskim zegarku – np. Line Interception Power Duo (La Prairie, około 1380 zł) to 24-godzinny program pielęgnacyjny, stanowiący alternatywę dla profesjonalnych zabiegów. To innowacyjne rozwiązanie prosto ze szwajcarskich laboratoriów La Prairie o działaniu totalnym – pozwoli zwalczyć każdy rodzaj zmarszczek w ciągu 14 dni i 14 nocy.

Dobre, bo polskie
Od jakiegoś czasu na polskim rynku pojawiają się coraz więcej rodzimych marek. Istnieją również i te tradycyjne, których produkty uznawane są za kultowe. Do tego typu produktów należy Tradycyjne Polskie Szare mydło (Barwa, około 7 zł) tworzone z mieszaniny soli potasowych i innych substancji pomocniczych, które nie zawiera barwników i sztucznych substancji zapachowych.
Wiele polskich marek stawia na innowacyjność i stara się odpowiadać na nowe potrzeby konsumentek m. in. wypełniacz zmarszczek z jadem węża Snake Filler (Clarena, 69 zł) ma zbliżone działanie do botoksu, co pozwala osiągnąć efekt spłycenia zmarszczek bez potrzeby zabiegu. Ponadto polskie marki coraz częściej stawiają na ekologię. 100% wegański olejek do demakijażu Berber Gold Oil (Clarena Naturalis, 59 zł) to produkt o określonym okresie przydatności (60 dni) ze względu na brak substancji konserwujących. Zawiera olej arganowy, który jest drogocennym składnikiem o właściwościach przeciwstarzeniowych, a dzięki wysokiej zawartości przeciwutleniaczy (m.in. witaminy E) oraz kwasów OMEGA (3, 6 i 9) zwalcza wolne rodniki i sprawia, że skóra jest gładka, miękka i doskonale nawilżona. W trend wegańskich kosmetyków wpisuje się również Sharley Youth Elixir (Sharley, 270 zł) – krem przeznaczony dla wszystkich kobiet, niezależnie od wieku i rodzaju cery wyłącznie z naturalnych składników pochodzenia roślinnego (100% vegan). Ich aktywne działanie w różnych obszarach skóry przynosi widoczne efekty odmłodzenia, ujędrnienia, regeneracji, wygładzenia i poprawienia kolorytu cery.
Wartości związane z naturą ceni polska marka Pat&Rub by Kinga Rusin. Kosmetyki tej marki np. Ekoampułka 4 pod oczy (Pat&Rub, 189 zł) to bezzapachowy eliksir pielęgnujący delikatną skórę wokół oczu, który poprawia jej jędrność, zmniejsza zmarszczki oraz widoczne cienie i obrzęki pod oczami, a także zapobiega ich powstawaniu. Nurt eko wykorzystuje również Dafi m.in. w dzbankach z filtrem magnezowym MG+ (Dafi, około 70 zł), którego filtry są dostosowane do polskiej wody kranowej oczyszczając ją z substancji mogących negatywnie wpływać na smak i zapach.

 
Reklama
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
Reklama

Ostatnio komentowane