Klienci

Aktualności2

Koktajle dla aktywnych

Koktajle dla aktywnych Aby zregenerować swój organizm po wysiłku fizycznym, potrzebny jest odpowiedni posiłek. Sprawdź i wypróbuj przepisy dietetyczki Agaty Ziemnickiej na zdrowe koktajle dla aktywnych.

 
Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha ambasadorkami Hyaluronic Aloe Jelly
wtorek, 20 sierpnia 2019 07:48

W czerwcu 2019 roku, podczas konferencji prasowej, Garnier zaprezentował nową wizję marki. Chcąc być naturalnym wyborem każdej Polki, marka zdecydowała się stawiać na jeszcze bardziej naturalne produkty, zapewniające optymalną skuteczność, przy jednoczesnym poszanowaniu dla środowiska naturalnego (dzięki prowadzeniu polityki zrównoważonego rozwoju). Idealnym uosobieniem wartości i obietnic Garnier stała się zaprezentowana nowość – Hyaluronic Aloe Jelly, czyli ultralekki, nawilżający żel do twarzy, którego formuła opiera się na połączeniu organicznego ekstraktu z aloesu oraz kwasu hialuronowego naturalnego pochodzenia. Co ważne – aloes użyty w produkcie ma sprawdzone i certyfikowane pochodzenie, ponieważ wydobywany jest lokalnie w przez rolników w Meksyku, w sposób chroniący tamtejsze lasy deszczowe. Połączenie składników pozwalających na uzyskanie optymalnego nawilżenia skóry, potrzebowało oczywiście ambasadorek odzwierciedlających idee, które stoją za produktem.

 

Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha - ambasadorki Hyaluronic Aloe Jelly Idealnym duetem okazały się nowe ambasadorki Hyaluronic Aloe Jelly – Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha. Prywatnie przyjaciółki, które spotkały się ponownie, tym razem, aby wesprzeć  produkt, w który faktycznie wierzą. Obie otwarcie mówią, jak ważna jest dla nich ochrona środowiska oraz świadomość i odpowiedzialność za własne decyzje, które mają na środowisko wpływ. To sprawia, że stały się one idealnym uosobieniem najważniejszej wizji marki Garnier. Obie cenią naturalny skład oraz to, gdzie i z jakich źródeł pochodzą składniki produktów. Wierzą, że pielęgnacja dostępna dla każdego, może zdziałać cuda, dlatego stawiają na skład, a nie na cenę.

 

Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha - ambasadorki Hyaluronic Aloe Jelly Dzięki swojej konsystencji i wyjątkowej formule pełnej drogocennych składników Garnier Hyaluronic Aloe Jelly szybko się wchłania, zostawiając cerę świeżą, a jednocześnie pełną blasku i nawilżoną aż do 48h. Garnier, jako marka będąca ekspertem w dziedzinie wykorzystywania naturalnych składników, tworząc Hyaluronic Aloe Jelly, postawiła na innowacyjną formułę łączącą dwa niezawodne składniki z dziedziny natury i nauki:
• Organiczny ekstrakt z aloesu jest naturalnym składnikiem bogatym w substancje odżywcze i minerały. Posiada również silne substancje nawilżające i regeneracyjne. Ze względu na jego właściwości od dawna cieszy się dużym zainteresowaniem w kosmetyce.
• Kwas hialuronowy naturalnego pochodzenia to składnik aktywny, zdolny do wiązania cząsteczek wody, dzięki czemu wspiera utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry.

 

Garnier Hyaluronic Aloe Jelly

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • Galénic Masques de Beaute
    Galénic Masques de Beaute
Reklama

Ostatnio komentowane