Klienci

Aktualności2

Pielęgnacja w ciąży? To nie takie proste!

Pielęgnacja w ciąży? To wcale nie takie proste!Mimo że wybór kosmetyków w drogeriach, perfumeriach i sklepach online jest ogromny, bardzo trudno znaleźć informację, czy dany kosmetyk mogą stosować kobiety w ciąży i karmiące piersią.

 
Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
Zwyczaje pielęgnacyjne Polek
środa, 24 czerwca 2020 14:28

 

Co Polki wiedzą o pielęgnacji? Jakie kosmetyki lubią najbardziej i co wpływa na ich decyzje zakupowe? Nad tym wspólnie zastanawiali się przedstawiciele firm Hebe i Bandi Cosmetics na konferencji online zorganizowanej 17.06.2020, podczas której zaprezentowano wyniki ogólnopolskiego badania nt. zwyczajów pielęgnacyjnych Polek.

 

Zwyczaje pielęgnacyjne Polek Badanie, które powstało na zlecenie obu firm, zostało przeprowadzone w lutym 2020 roku przez ABR Sesta, na reprezentatywnej grupie 1000 Polek w różnym wieku. Jak wynika z przedstawionego na konferencji raportu, dla 97% Polek ulubionym kosmetykiem pozostaje krem do twarzy, a 52% stosuje różne kremy na dzień i na noc. Większość pań sama diagnozuje stan swojej skóry, a wybierając krem kieruje się jego skutecznością (68%), ceną (48%) i składem (45%).

 

Zwyczaje pielęgnacyjne Polek Jak wskazała Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu sieci Hebe, aż 35% Polek oczekuje efektów działania kremu już po kilku dniach jego stosowania. W takim czasie spektakularne zmiany nie są jednak możliwe, zwłaszcza, że – według badań - część pań może stosować kosmetyki nieprawidłowo dobrane do potrzeb swojej cery.

 

Zwyczaje pielęgnacyjne Polek Częścią badania był również test wiedzy, który przyniósł wiele zaskakujących odpowiedzi. Warto, aby zapoznali się z nim wszyscy, których publikacje są źródłem wiedzy konsumentek i którym zależy na propagowaniu wiedzy oraz podnoszeniu świadomości kobiet w zakresie pielęgnacji.

„Polki są bardzo mądre, edukują się, lubią dbać o siebie. Myślę, że w długofalowych relacjach docenią tych, którzy propagują rzetelną wiedzę.” podkreśliła Jolanta Gralewska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Bandi Cosmetics.

Więcej informacji o badaniu: www.bandi.pl/blog/badanie-zwyczaje-pielegnacyjne-polek/


 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane