Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Zwyczaje pielęgnacyjne Polek
środa, 24 czerwca 2020 14:28

 

Co Polki wiedzą o pielęgnacji? Jakie kosmetyki lubią najbardziej i co wpływa na ich decyzje zakupowe? Nad tym wspólnie zastanawiali się przedstawiciele firm Hebe i Bandi Cosmetics na konferencji online zorganizowanej 17.06.2020, podczas której zaprezentowano wyniki ogólnopolskiego badania nt. zwyczajów pielęgnacyjnych Polek.

 

Zwyczaje pielęgnacyjne Polek Badanie, które powstało na zlecenie obu firm, zostało przeprowadzone w lutym 2020 roku przez ABR Sesta, na reprezentatywnej grupie 1000 Polek w różnym wieku. Jak wynika z przedstawionego na konferencji raportu, dla 97% Polek ulubionym kosmetykiem pozostaje krem do twarzy, a 52% stosuje różne kremy na dzień i na noc. Większość pań sama diagnozuje stan swojej skóry, a wybierając krem kieruje się jego skutecznością (68%), ceną (48%) i składem (45%).

 

Zwyczaje pielęgnacyjne Polek Jak wskazała Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu sieci Hebe, aż 35% Polek oczekuje efektów działania kremu już po kilku dniach jego stosowania. W takim czasie spektakularne zmiany nie są jednak możliwe, zwłaszcza, że – według badań - część pań może stosować kosmetyki nieprawidłowo dobrane do potrzeb swojej cery.

 

Zwyczaje pielęgnacyjne Polek Częścią badania był również test wiedzy, który przyniósł wiele zaskakujących odpowiedzi. Warto, aby zapoznali się z nim wszyscy, których publikacje są źródłem wiedzy konsumentek i którym zależy na propagowaniu wiedzy oraz podnoszeniu świadomości kobiet w zakresie pielęgnacji.

„Polki są bardzo mądre, edukują się, lubią dbać o siebie. Myślę, że w długofalowych relacjach docenią tych, którzy propagują rzetelną wiedzę.” podkreśliła Jolanta Gralewska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Bandi Cosmetics.

Więcej informacji o badaniu: www.bandi.pl/blog/badanie-zwyczaje-pielegnacyjne-polek/


 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane