Klienci

Aktualności2

Trendy w branży ślubnej w 2021 roku

Trendy w branży ślubnej w 2021 rokuWedług danych GIS w ubiegłym roku zawarto o prawie 40 tysięcy mniej małżeństw niż w 2019 r. Głównym powodem takiego stanu rzeczy była postępująca pandemia i wprowadzane obostrzenia.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Nowy gest ochronny od Avène
sobota, 05 czerwca 2021 20:52

SunsiStick KA 50+ Eau Thermale AvèneWiększość z nas uwielbia ciepłą i przyjemną  pogodę, kiedy możemy chodzić w zwiewnych ubraniach, pływać w morzu czy opalać się. Musimy jednak pamiętać o szkodliwym działaniu promieniowaniu UV, przed którym naszą skórę powinniśmy chronić przez cały rok. Zbyt częste i pozbawione ochrony opalanie przyśpiesza procesy starzenia, zwiększa prawdopodobieństwo oparzenia, rumienia, a w przypadku powtarzających się ekspozycji na słońce o wysokim natężeniu, nowotworu skóry.

Znany już ze swojej bardzo wysokiej ochrony przeciwsłonecznej wyrób medyczny SunsiMed marki Eau Thermale Avène, zapewnia bardzo wysokie właściwości ochronne i tym samym zapobiega ryzyku wystąpienia rogowacenia słonecznego, fotostarzeniu oraz nowotworom skóry (z wyjątkiem czerniaka).


W tym roku Eau Thermale Avène prezentuje  innowacyjny produkt – fotoprotektor w opakowaniu podróżnym SunsiStick KA 50+.

Rogowacenie słoneczne często dotyka osoby starsze. Według badań problem ten dotyczy ponad 50% osób po 70. roku życia. Objawia się on zmianami na skórze, które powstają w skutek długotrwałej ekspozycji na promienie słoneczne. Na skórze pojawiają się żółtawe, brunatne plamy. Miejscami najbardziej narażonymi na promieniowanie słoneczne są: skóra głowy, twarz, dekolt, grzbiety dłoni i przedramiona. Dlatego też należy poćwięcać im szczególną uwagę.

SunsiStick KA 50+ to nowy produkt fotoprotekcyjny w poręcznym opakowaniu, przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry, w szczególności skłonnej do rogowacenia słonecznego. Fotostabilny system filtrów zapewnia szeroką ochronę przed promieniowaniem UVB-UVA. Pre-tokoferyl, fotostabilny prekursor witaminy E, w harmonijnym połączeniu z tialidyną chroni komórki przed stresem oksydacyjnym. Został wzbogacony o składnik aktywny VederineTM, który stymuluje receptory witaminy D, wzmacniając barierę ochronną skóry i skuteczniej zabezpieczając przed szkodliwymi efektami promieniowania. Jest wysoko wodoodporny. Dzięki specjalnej formule łatwo się rozprowadza, nawet w najbardziej wrażliwych miejscach. Całkowicie transparentny, nie pozostawia białych plam na skórze. Cena: 65 zł; Pojemność: 20 g (Dostępny w aptekach).

SKŁADNIKI AKTYWNE SunsiStick KA:
•    Fotostabilny i opatentowany system filtrów zapewnia szeroką ochronę przed promieniowaniem UVB-UVA.   
•    Kompleks antyoksydantów: Pre-tokoferyl, fotostabilny prekursor witaminy E w harmonijnym połączeniu z tialidyną chroni komórki przed stresem oksydacyjnym.
•    Składnik aktywny VederineTM roślinny składnik aktywny pochodzenia naturalnego (99%), pozyskiwany z korzenia CICHORIUM INTYBUS (cykoria podróżnik) stymuluje receptory witaminy D oraz wzmacnia barierę ochronną skóry.
•    Woda termalna Eau Thermale Avène – wyjątkowa Woda termalna o potwierdzonym naukowo działaniu,przywracrównowagę skóry, koi i łagodzi podrażnienia.


Marka Eau Thermale Avène jest europejskim liderem w produktach ochrony przeciwsłonecznej i poza ochroną skóry wrażliwej, jej głównym celem jest tworzenie formuł bezpiecznych dla środowiska. Od 2015 r. marka otoczyła się najlepszymi światowymi ekspertami w dziedzinie ekologii i ekotoksykologii, aby mieć pewność, że dermokosmetyki ochrony przeciwsłonecznej są bezpieczne dla środowiska i szanują bioróżnorodność mórz: nie mają wpływu na koralowce, fitoplankton i zooplankton, stanowiące podstawę łańcucha żywieniowego.

 
Reklama
  • Ipanema lato 2021
    Ipanema lato 2021
  • MomMe
    MomMe
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane