Klienci

Aktualności2

Kolekcja Colourful Life od Villeroy & Boch

Colourful Life od Villeroy & BochZielone jabłko orzeźwi, cytryna pobudzi, jagoda ożywi, a błękit, beż i szarość zrelaksują. To kolory nowej kolekcji Colourful Life od Villeroy & Boch, które mają w sobie energetyczny potencjał.

 
Nowa kolekcja fitness od Decathlon

Energy - nowa kolekcja fitness od Decathlon

Czerpiąc inspiracje z sal fitness z całego świata, Decathlon stworzył kolekcję Energy, która łączy techniczność oraz najwyższą jakość materiałów z kobiecym designem, różnorodnością wzorów i fasonów.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Popieramy
Hybrydy Toyoty z Avis wspierają bałtyckie morświny
czwartek, 22 października 2015 10:35

MorświnyOd września, wypożyczając w sieci Avis jeden z ponad 40 dostępnych samochodów Toyota Auris Touring Sports Hybrid, wspierasz program ochrony morświna prowadzony przez Fundację WWF Polska.

 
Godzina dla Ziemi WWF - przyłącz się do akcji!
piątek, 28 marca 2014 17:16

Godzina dla Ziemi WWFJuż jutro kolejna edycja globalnej akcji Godzina dla Ziemi WWF. Wystarczy wejść na stronę Godzinadlaziemi.wwf.pl, potwierdzić swój udział i o 20.30 czasu lokalnego zgasić światło w swoim domu.

 
Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę z Animals i Tesco
czwartek, 06 lutego 2014 10:19

Agnieszka Kaczorowska, fot. archiwum prywatneJuż po raz szósty sieć handlowa Tesco i Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals zapraszają do udziału w akcji charytatywnej „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”. W dniach od 6 do 19 lutego klienci sklepów Tesco będą mogli uczestniczyć w zbiórce środków finansowych na rzecz bezpańskich czworonogów.

 
Pluszaki Ikea i audiobook z bajkami gwiazd
poniedziałek, 16 grudnia 2013 11:22

Pluszaki Ikea pomagają dzieciom – audiobook z bajkami gwiazdNie za górami, nie za lasami i całkiem nie tak dawno temu Jolanta Kwaśniewska, Małgorzata Foremniak, zespół Myslovitz i blisko trzydzieści polskich gwiazd filmu, muzyki i sportu napisało oraz nagrało bajki o niezwykłych bohaterach.

 
Ruszyła kampania Ikea „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”
wtorek, 19 listopada 2013 12:18

„Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”IKEA od wielu lat wspiera programy edukacyjne dla dzieci z krajów rozwijających się, realizowane przez organizacje UNICEF i Save the Children. W ramach kampanii „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek” IKEA Foundation przekaże na ten cel 1 euro od każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla najmłodszych sprzedanej w sklepach IKEA.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 5
Reklama
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Toms + Wildaid
    Toms + Wildaid
  • Eveline Cosmetics Expert C
    Eveline Cosmetics Expert C™
Reklama

Ostatnio komentowane