Klienci

Aktualności2

Jesienny makijaż według Sephora

Jesienna odsłona makijażu według SephoraW tym sezonie Sephora lansuje drapieżny look oparty na mocnym, wielowymiarowym makijażu oka. Mamy też nową odsłonę kreski na górnej powiece oraz wyraziste pierzaste brwi na pierwszym planie.

 
Jesień w home&you

Jesienne nastroje w home&youZobaczcie jesienne propozycje stylistów home&you, którzy – jakby przewidując pochmurną aurę – rekomendują aranżacje pełne rozweselającej zieleni i subtelnej koronki.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Ruszyła kampania Ikea „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”
wtorek, 19 listopada 2013 12:18

IKEA od wielu lat wspiera programy edukacyjne dla dzieci z krajów rozwijających się, realizowane przez organizacje UNICEF i Save the Children. W ramach kampanii „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek” IKEA Foundation, podobnie jak w ubiegłych latach, przekaże na ten cel 1 euro od każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla najmłodszych sprzedanej w sklepach IKEA. W wyniku ubiegłorocznej edycji zebrano 9,3 miliona euro, z czego ponad 200 tysięcy euro pochodziło z Polski. Tegoroczna, jedenasta już edycja kampanii będzie prowadzona od 10 listopada 2013 roku do 4 stycznia 2014 roku.

 

„Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”W sierpniu 2013 roku w sklepach IKEA pojawił się nowy asortyment pluszowych zabawek. Wśród nich znajdują się m.in.: księżniczka NOJSIG, król GULLGOSSE, wilk LUFSIG, elf KRULLIG czy wróżka z czarodziejską różdżką SÅNGTRAST. Ponadto także w tym roku IKEA stawia na edukację dzieci poprzez czytanie im książek i spędzanie z nimi czasu. Do oferty sieci weszła już nowa książeczka autorstwa Ulfa Starka pt. „Księżniczka i zaginione szczęście”, której bohaterami są pluszaki z nowego asortymentu. Przeniesie ona dzieci do czarodziejskiego lasu, gdzie będą mogły przekonać się, że szczęście może być bardzo blisko – czekać na nie tuż za rogiem.

Dzięki nowym maskotkom i książeczce klienci IKEA mogą nie tylko uszczęśliwić swoje własne pociechy, ale także pomóc dzieciom, które znajdą się pod opieką pogotowia ratunkowego w całej Polsce. W trudnych dla malucha chwilach pluszak, którego można przytulić, jest bardzo pomocny. W poprzednich latach do różnych lokalnych placówek opiekujących się dziećmi trafiło ponad 5 tysięcy pluszaków zebranych w sklepach IKEA.

 
Reklama
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
Reklama

Ostatnio komentowane