Klienci

Aktualności2

Świąteczne prezenty dla niej

Świąteczne prezenty dla niejJuż wkrótce święta Bożego Narodzenia i czas obdarowywania bliskich. Jeśli nie wiecie, co kupić mamie, siostrze, babci czy przyjaciółce, zobaczcie nasze propozycje!

 
Pomysły na prezent dla niego

Prezenty dla niegoNajwyższa pora, by zastanowić się, co podarujemy w Święta naszej drugiej połowie, tacie czy dziadkowi. Spójrzcie na nasze propozycje, może coś Was zainspiruje.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Pluszaki Ikea i audiobook z bajkami gwiazd
poniedziałek, 16 grudnia 2013 11:22

 

Nie za górami, nie za lasami i całkiem nie tak dawno temu Jolanta Kwaśniewska, Małgorzata Foremniak, zespół Myslovitz i blisko trzydzieści polskich gwiazd filmu, muzyki i sportu napisało oraz nagrało bajki o niezwykłych bohaterach. Jest to element kampanii „Każdy pluszak to historia” realizowanej przez IKEA we współpracy z organizacją UNICEF. Co trzeba zrobić, żeby poznać Smoka Mlekopitka oraz dowiedzieć się, jaką misję ma Detektyw Brokułkowski i czy Króliczka Kanelka uratuje Borsuka Imbirka? Odpowiedź jest prosta – wystarczy posłuchać bajkowego audiobooka IKEA, który jest dostępny na stronie pluszakidlaedukacji.pl już od 6 grudnia, a także został wydany w limitowanej edycji na płytach CD.

 

Pluszaki Ikea pomagają dzieciom – audiobook z bajkami gwiazdArtyści, sportowcy, społecznicy oraz blogerzy wspierają tegoroczną (trwającą od 10 listopada 2013 roku do 4 stycznia 2014 roku), jedenastą już edycję „pluszakowej” kampanii IKEA na rzecz dzieci – pisząc i nagrywając bajki. Bohaterami ich historii są psy, koty, smoki, wróżki, a nawet brokuły i marchewki – wszystkie, poprzez swoją postawę, uczą, prezentują pozytywne wartości i pomagają dzieciom. Zabawki wspierają jednak najmłodszych nie tylko w bajkach. W tym roku zebrane przez IKEA maskotki trafią do maluchów, które z powodu nieszczęśliwego wypadku lub choroby wymagają interwencji pogotowia lub znajdują się pod opieką wybranych placówek medycznych. Każdy może włączyć się do akcji, przekazując na ten cel pluszaka zakupionego w wybranym sklepie IKEA w Polsce.

Audiobook „Każdy pluszak to historia” i zbiórka pluszaków dla karetek pogotowia i placówek medycznych to dodatkowy, polski akcent kampanii „Pluszaki dla edukacji. 1 euro to majątek”, prowadzonej globalnie przez IKEA oraz organizacje UNICEF i Save the Children. W ramach projektu, jak co roku, IKEA Foundation przekaże na programy edukacyjne dla dzieci (m.in. na rozwój szkolnictwa w Afryce) 1 euro od każdej pluszowej zabawki lub książeczki dla najmłodszych zakupionej w IKEA. W wyniku ubiegłorocznej edycji zebrano 9,3 miliona euro, z czego ponad 200 tysięcy euro pochodziło z Polski.

W ramach projektu „Każdy pluszak to historia” bajki napisali i nagrali: Ambasador Dobrej Woli UNICEF Małgorzata Foremniak oraz olimpijczyk Robert Korzeniowski, wspierający UNICEF od 2008 roku, a także gwiazdy z różnych miast w Polsce – Jolanta Kwaśniewska, Dorota Sumińska, Maciej Miecznikowski, Rafał Rutkowski (z Warszawy), Alicja Janosz, Jerzy Skoczylas, Magdalena Kumorek (z Wrocławia), Jakub Koźba, Kamil Maćkowiak, Monika Kuszyńska, Natalia Jaroszewska (z Łodzi), Kasia Wilk, Małgorzata Ostrowska, Piotr Reiss (z Poznania), Krzysztof Respondek, Marcin Wyrostek, Sabina Jeszka, zespół Myslovitz (z Katowic), Julia Kamińska, Monika Pyrek, zespół Golden Life (z Gdańska) oraz Adam Grzanka, Dorota Segda, Marek Balawajder i Renata Przemyk (z Krakowa). Internetową wersję audiobooka wzbogacą bajki blogerów.

Placówki medyczne objęte projektem „Każdy pluszak to historia”:
1. Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu
2. Hospicjum Palium w Poznaniu
3. Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
4. Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
5. Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
6. Rejonowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
7. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego (Gdańsk)
8. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego (Warszawa)
9. Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
10. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane