Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Marka Vizir wspiera dzieci z domów dziecka
środa, 29 listopada 2017 10:13

 

Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom ogłosiła rozpoczęcie programu "Ubrania od Serca", dzięki któremu każdy kupujący wybrane produkty Vizir w dniach od 4 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r. przyczynia się do ufundowania nowych ubrań dla dzieci mieszkających w domach dziecka. Akcja ma na celu wesprzeć domy dziecka w dążeniu do wyrównania różnic pomiędzy podopiecznymi placówek a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom, działające w ramach Funduszu Korczaka, kierują się przekonaniem, że każdemu dziecku należy się równy start w przyszłość i każda, nawet najmniejsza pomoc jest ważna. Najbardziej potrzebujące domy dziecka będą miały możliwość wyposażyć dzieci w nowe ubrania, ale równie ważnym jest fakt, że dzieci dostaną możliwość samodzielnego wyboru ubrań, które im się podobają.

 

"Ubrania od Serca" - marka Vizir wspiera dzieci z domów dzieckaAkcja przeprowadzona będzie w dwóch etapach, tj. w dniach 04.12.-31.12.2017 za pośrednictwem sieci sklepów Biedronka, a w okresie  01.01-28.02.2018 w innych sklepach w Polsce za wyjątkiem Biedronki. Każdy, kto w tym czasie dokona zakupu oznaczonych produktów marki Vizir, przyczyni się do zakupu bonów do sklepów odzieżowych dla najbardziej potrzebujących podopiecznych domów dziecka.

 

"Ubrania od Serca" - marka Vizir wspiera dzieci z domów dziecka"W naszej firmie wierzymy, iż każdemu dziecku należy się równy start. Niestety są dzieci, które potrzebują nawet tak podstawowych rzeczy jak nowe, dobre i czyste ubrania. Ten smutny stan rzeczy dotyczy często tych dzieci, których los nie oszczędzał - mieszkających w domach dziecka. Jako producent środków piorących marki Vizir dbamy nie tylko o czyste ubrania, ale również chcemy być częścią szczęśliwego dzieciństwa każdego dziecka. Właśnie dlatego stworzyliśmy program „Ubrania od serca”, którego celem jest zapewnienie najbardziej potrzebującym dzieciom z domów dziecka nowych ubrań. Wierzymy, że nowe ubrania mogą podnieść ich samoocenę, pewność siebie i poczucie godności. Taka prosta rzecz może wpłynąć na sytuację dzieci i dać im świeży, czysty start w przyszłość.” - tłumaczy Mariola Mirek, manager ds. komunikacji P&G. "Dzieci mieszkające w domach dziecka często muszą zmierzyć się z osądem i uprzedzeniami spowodowanymi między innymi przez ich wygląd. Danie im możliwości samodzielnego wyboru nowych ubrań, dzięki którym nie będą stereotypizowane przez swoich szkolnych rówieśników i nauczycieli, a jednocześnie będą mogły wyrazić siebie - jest to naprawdę ważna inicjatywa. Zapewnienie dzieciom możliwości wyglądania tak samo, jak inni, okazuje się jeszcze ważniejsze, gdy pamiętamy o daleko idących konsekwencjach, jakie to może mieć. Dzieci dobrze ubrane mają większe szanse na lepsze życie, na ukształtowanie wyższego poczucia własnej wartości i samooceny, a nawet większe szanse odnoszenia sukcesów w szkole.” - zaznaczyła psycholog dziecięcy, dr Aleksandra Piotrowska.

 

"Ubrania od Serca" - marka Vizir wspiera dzieci z domów dziecka„Również Ty możesz pomóc. Kup wybrane produkty Vizir w okresie od 4 grudnia 2017 r. do 28 lutego 2018 r., a przyczynisz się do wsparcia  darowizny na zakup bonów dla dzieci mieszkających w domach dziecka. Dołącz do naszego programu i spraw, by więcej dzieci pewnie się uśmiechało” – komentuje Mariola Mirek, manager ds. komunikacji P&G.

Sugerowana cena produktów objętych akcją to:
• Vizir kapsułki do prania 38 sztuk: 49,99 zł
• Vizir płyny do prania 20 prań: 19,99 zł
• Vizir proszki do prania 56 prań: 52,99 zł

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane