Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 
Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”
wtorek, 23 czerwca 2020 10:29

Dobiegła końca 3. edycja programu „Ubrania od Serca”, której wynik ustanowił nowy rekord. W tym roku dzięki wsparciu Polaków zostanie ufundowanych ponad 2 500 voucherów dla dzieci z domów dziecka. To kolejny rok, gdy dzieci otrzymują możliwość samodzielnego wyboru wymarzonych ubrań. Ten z pozoru prosty gest, jest dla nich szansą na lepszy start w przyszłość.

 

Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca” Program „Ubrania od Serca” z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony konsumentów, jak również ze strony placówek opiekuńczo-wychowawczych. Dzięki wsparciu Polaków od początku istnienia programu marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom uszczęśliwili ponad 5 300 dzieci mieszkających w domach dziecka. Tyle właśnie voucherów zostało przekazanych dzieciom, aby mogły one samodzielnie wybrać swoje wymarzone ubrania.

„Placówki są finansowane przez samorządy, co niestety często stwarza ograniczenia, dlatego każda pomoc się liczy. Program „Ubrania od serca” to wspaniała inicjatywa, dzięki której mamy możliwość zaspokajać indywidualne potrzeby dzieci. Tym bardziej w tych wyjątkowych czasach jesteśmy szczęśliwi, że w tym roku uda się sprawić radość ponad 2,5 tys. dzieciom. To imponująca liczba, która z każdą edycją jest coraz większa!” - mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom.

„Tegoroczna edycja programu „Ubrania od Serca” przyniosła nieoczekiwane wyniki. Jesteśmy dumni, że kampania cieszy się tak dużym zainteresowaniem i serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczyniają się do jej sukcesu. Jest to dla nas dowód, że losy dzieci, które musiały opuścić swój dom rodzinny i zamieszkać w placówkach opiekuńczo-wychowawczych nie jest dla ludzi obojętny, a świadomość Polaków jest coraz większa. Z roku na rok docieramy do kolejnych ośrodków i dzieci, które otrzymują vouchery na zakup wymarzonych ubrań, natomiast tegoroczny wynik to prawdziwy rekord. W tym roku kampania przypadła na okres pandemii Covid-19, dlatego dziękujemy konsumentom za wybór środków do prania Vizir, które pomagały im utrzymać higienę, ale także przyczyniły się do sukcesu programu i wsparcia dzieci z domów dziecka.” - mówi Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble Polska.

„Ubrania od Serca” to program charytatywny organizowany od 2017 roku przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka. W tym roku w okresie od marca do końca maja miała miejsce już 3. edycja programu, której rezultaty przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów. Dzięki hojności Polaków, którzy sięgnęli po produkty Vizir podczas trwania kampanii zostanie przekazana rekordowa ilość voucherów. Aż 2 552 dzieci z domów dziecka w tym roku otrzyma szansę podjęcia samodzielnej decyzji i zakupu wymarzonych ubrań.

Program „Ubrania od Serca” powstał, aby dawać radość dzieciom i pomóc im akceptować siebie. Możliwość samodzielności i decydowania o swoim ubiorze ma odzwierciedlenie w ich samopoczuciu i samoocenie. Każdy z nas chce czuć się dobrze sam ze sobą, również dzieci. Dlatego dzięki programowi i otrzymanym voucherom mogą wyrazić siebie i choć na chwilę zapomnieć o dotychczasowych trudnościach. Dzieci w towarzystwie opiekuna, kolegów i koleżanek będą miały okazję wybrać ubrania według własnych preferencji.

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane