Klienci

Aktualności2

Trendy w branży ślubnej w 2021 roku

Trendy w branży ślubnej w 2021 rokuWedług danych GIS w ubiegłym roku zawarto o prawie 40 tysięcy mniej małżeństw niż w 2019 r. Głównym powodem takiego stanu rzeczy była postępująca pandemia i wprowadzane obostrzenia.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Popieramy
„Faceci ratują dzieci” - charytatywna kampania UNICEF
poniedziałek, 19 grudnia 2011 11:50

Co piąte dziecko w  Sierra Leone nie doczeka swoich piątych urodzin. Podstawowe szczepionki przeciwko gruźlicy, polio i tężcowi mogą uratować życie tych maluchów. Z pomocą dzieciom w Sierra Leone przyszedł UNICEF.

 
Kupiec i Krewniacy
poniedziałek, 19 grudnia 2011 11:39

Firma Kupiec we współpracy z Fundacją Krewniacy bierze udział w programie „I AM KREWKI”, który promuje zdrowy styl życia, skuteczniejsze unikanie chorób oraz przede wszystkim dołączanie nowych członków do szerokiego grona Honorowych Dawców Krwi.

 
Akcja charytatywna 5.10.15. i UNICEF
piątek, 16 grudnia 2011 15:46

Tylko do 24 grudnia b.r. w sklepach 5.10.15 oraz esklepie: www.51015kids.eu można kupić bransoletkę „Razem dla dzieci”.

 
Gotuj z sercem - spotkanie w Empiku
środa, 07 grudnia 2011 11:46

"Gotuj z sercem" to II edycja książki kulinarnej wydawanej we współpracy z Polską Akcją Humanitarną. Całkowity zysk z jej sprzedaży przekazywany jest na dożywianie dzieci w ramach programu Pajacyk.

 
1 euro to majątek – Pluszaki dla Edukacji
czwartek, 03 listopada 2011 13:30

Rozpoczęła się tegoroczna, dziewiąta już edycja kampanii IKEA „1 euro to majątek”, która potrwa do 24 grudnia 2011 roku.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 6
Reklama
  • Ipanema lato 2021
    Ipanema lato 2021
  • MomMe
    MomMe
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane