Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Popieramy
Rafał Królikowski ambasadorem akcji „Ratujmy foki szare z marką Bosch”
wtorek, 06 września 2011 10:57

W tym roku koncern Bosch obchodzi 125-lecie istnienia. I właśnie w roku swojego jubileuszu marka Bosch aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

 
Organique dla wegetarian i wegan
wtorek, 24 maja 2011 11:07

Fundacja Viva! oznaczyła swoim logo - zieloną literą "V" - produkty dla wegetarian i wegan, wytworzone w sposób przyjazny dla środowiska oraz nietestowane na zwierzętach.

 
Roca wspiera Polską Akcję Humanitarną
wtorek, 29 marca 2011 18:21

22 marca obchodzimy Światowy Dzień Wody ustanowiony przez ONZ. Z tej okazji Polska Akcja Humanitarna organizuje w całym kraju niebieskie koncerty.

 
Światowy Dzień Wody z Levi’s®
wtorek, 22 marca 2011 14:41

Z okazji Światowego Dnia Ziemi Levi’s® przedstawia swoim fanom aplikację Levi’s® “WaterTank”.

 
Mitsubishi wspiera ofiary trzęsienia ziemi w Tohoku
środa, 16 marca 2011 12:36

Firma Mitsubishi Motors Corporation w Japonii przekazała 30 milionów jenów dla ofiar trzęsienia ziemi w Tohoku.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 następna > ostatnia >>

Strona 4 z 6
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane