wtorek, 20 marca 2012 10:15 |
Czyje opinie na temat kosmetyków i mody cenimy najbardziej? Oczywiście: innych kobiet. Opisy producentów podkreślają zwykle wyłącznie zalety nowej szminki czy tuszu do rzęs. Praktycznych (i w pełni wiarygodnych) uwag na temat ich stosowania możemy oczekiwać tylko od koleżanki, która je wypróbowała, albo od rzetelnej blogerki zajmującej się ich ocenianiem. Firma Golden Rose postanowiła stawić czoła surowym recenzjom i poddać swoje kosmetyki niezależnemu osądowi internautek, zapraszając je do akcji: „Zostań testerką Golden Rose”. Ocenią one ponad 150 produktów spośród wszystkich dostępnych w ofercie marki.
Swój udział w ogólnopolskiej akcji testowania kosmetyków Golden Rose można zgłosić do 31 marca tego roku. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie: Facebook.com/GoldenRosePolska.
Udział w wielkim testowaniu mogą wziąć panie prowadzące autorskiego bloga, własną stronę internetową albo kanał wideo poświęcony nowościom kosmetycznym, modzie, urodzie i trendom wizażowym. Organizator akcji wybierze spośród wszystkich zgłoszeń 30 internautek, które będą testować kosmetyki Golden Rose przez osiem tygodni. Surowej ocenie stylistek poddane zostaną: skład, formuła kosmetyku, wygoda aplikacji, efekt, jaki można osiągnąć przy jego pomocy, i – oczywiście – zgodność obietnic producenta z rzeczywistością.
Same jurorki również będą podlegały ocenie – te najbardziej sumienne i kreatywne dostaną po zakończeniu akcji dodatkowe upominki-niespodzianki. Jedna z biorących udział w akcji pasjonatek wizażu – wybrana przez organizatora – stanie się oficjalną ambasadorką marki. Zostanie zaproszona do stałej współpracy z Golden Rose, a jej blog albo vlog będzie objęty patronatem tej firmy.
|