Klienci

Aktualności2

Wiosna już w IKEA

Wiosna już w IKEAW tym sezonie zatroszczmy się o swoje cztery kąty i pomóżmy im rozkwitnąć. Nowości IKEA to nie tylko drobne dekoracje czy minimalistyczne formy, ale też produkty wykonane z naturalnych włókien.

 
Kosmetyki naturalne a ciąża

Czy wszystkie kosmetyki naturalne w ciąży są bezpieczne? Jak analizować składy i nie zwariowaćBędąc w ciąży, powinnaś przyjrzeć się swoim kosmetykom – nawet tym naturalnym. Podpowiadamy, jakich substancji unikać oraz co powinno znaleźć się w kosmetyczce przyszłej mamy.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Jeremy Scott, Nicky Minaj, 2NE1 i Big Sean gwiazdami kampanii all originals represent
czwartek, 06 września 2012 10:49

1 września ruszyła polska odsłona nowej, globalnej kampanii adidas Originals. W ramach akcji „all originals represent” marka zachęca młodych ludzi do pokazania swojej pasji i oryginalności.

Najbardziej nietuzinkowa ekipa dostanie wsparcie adidas i zaistnieje na antenie MTV Polska.

Kampanię wspierają znani artyści – wyrastająca na gwiazdę światowego formatu Nicki Minaj, ceniony nie tylko w USA raper i kompozytor Big Sean, fenomen koreańskiego popu, zespół 2NE1 oraz Jeremy Scott - jeden z najlepszych młodych projektantów na świecie. Wszystkich ich można zobaczyć w teledyskach „all originals represent”, pokazujących tętniące życiem i pełne kreatywności ulice największych miast świata od Nowego Jorku po Tokio, od Paryża po Rio De Janeiro. Szczególną uwagę przykuwają wyjątkowo oryginalne i odważne projekty Jeremy’ego Scotta, które znajdziemy w aktualnej kolekcji adidas Originals.

Specjalnie na potrzeby „all originals represent”, Nicki Minaj napisała utwór „Masquerade”, natomiast stworzeniem teledysku zajęła się jedna z najlepszych reżyserek na świecie Melina Matsoukas, która ostatnio pracowała z Rihanną przy teledyskach do piosenek „Rude Boy” czy „We found love”. Matsoukas współpracowała także m.in. z Beyonce, Kylie Minogue czy Katy Perry. Teledysk oraz inne materiały video związane z kampanią można zobaczyć na oficjalnym kanale marki:  www.youtube.com/adidasoriginals

 

Od 1. Września przez kolejne dwa miesiące, czyli do końca października, adidas Originals będzie szukał najbardziej kreatywnej, oryginalnej i ciekawej ekipy. Moda, muzyka, design, sztuka, sport… Nieważne co, ważne aby było to oryginalne i kreatywne. Wystarczy zalogować się na www.adidas.com/represent, gdzie w prosty sposób można dorzucić swoje filmy, muzykę, teksty czy zdjęcia. Najbardziej oryginalna ekipa, którą wybierze adidas Originals, dostanie wsparcie dla swojej pasji i zaistnieje w MTV Polska.

 

 
Reklama
  • MomMe
    MomMe
  • Program Good For w Sephora
    Sephora
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
Reklama

Ostatnio komentowane