Klienci

Aktualności2

Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 

Aktualności1

Letnia kolekcja IKEA

Letnia kolekcja IKEA

Zostań Barwną Ambasadorką
piątek, 25 października 2013 11:49

Wkład w tworzenie nowego, idealnego produktu, prezenty, nowości kosmetyczne, testowanie preserii… to z pewnością marzenie niejednej kobiety. Dotychczas taki rodzaj współpracy zarezerwowany był dla gwiazd, celebrytek czy blogerek. Barwa - polska marka kosmetyczna -  chce to zmienić i zwraca się ku klientkom, aby w oparciu o kreatywne, a zarazem rzetelne i obiektywne opinie rozpocząć nowy etap współpracy, właśnie z nimi.

 

Zostań Barwną Ambasadorką„Zależy nam na uzyskaniu obiektywnej i rzetelnej informacji na temat jakości naszych produktów. Wierzymy  w potencjał opiniotwórczy naszych klientek i właśnie dlatego, do nich się zwracamy. Szukamy ekspertek  z zacięciem... prawdziwych maniaczek nowinek kosmetycznych, które przetestują niezliczone ilości naszych  kosmetyków, a potem je ocenią - począwszy od opakowania po skuteczność.” - mówi prezes Barwy Małgorzata Brożyna. Poza przyjemnością testowania na najbardziej aktywną Ambasadorkę czeka nagroda – między innymi torebka od ulubionej polskiej projektantki gwiazd - Sabriny Pilewicz oraz biżuteria LiLou.

 

Zostań Barwną AmbasadorkąProjekt „Ambasadorka Barwy” już się rozpoczął i trwać będzie do końca roku, więcej na barwa.com.pl i profilu firmy na facebooku.

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane