Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 
Trendy fryzjerskie It Looks wiosna/lato 2014
wtorek, 15 kwietnia 2014 11:20

L'Oréal Professionnel zainspirowany najważniejszymi pokazami mody i najczęściej fotografowanymi celebrytkami prezentuje swoje nowe fryzjerskie trendy It Looks na sezon wiosna/lato 2014 na czterech międzynarodowych „It” Girls.


Poppy Delevigne, Brytyjska „It” Girl, 27 lat
Ulubienica fashionistek z całego świata. Stała bywalczyni pokazów, zawsze w pierwszym rzędzie. Była twarzą perfum francuskiej marki Zadig & Volatire, brała udział w kampanii biżuterii Thomas Sabo. Jest także ambasadorką Chanel. Prywatnie - muza i przyjaciółką Matthew Williamsona i od niedawna reklamuję duńską markę Vero Moda.

Chen Ran, Chińska aktorka i „It” Girl, 28 lat
Po ukończeniu prestiżowej szkoły filmowej w Pekinie, Chen Ran pracowała z największymi nazwiskami w chińskiej kinematografii. Prawdziwa chińska „IT” GIRL. Jej stylizacje jest stale obserwowany i naśladowane przez kobiety na całym świecie. Regularnie pojawia się na okładkach takich pism jak Harper’s Bazaar i Vogue.

Malena Costa, Hiszpańska „It” Girl, 24 lata
Znana modelka, dziewczyna międzynarodowej gwiazdy futbolu - Mario Suárez’a. Na oficjalnej stronie internetowej magazynu Glamour prowadzi swojego bloga modowego. Malena pojawia się na okładkach czasopism w Hiszpanii, w tym Glamour i GQ.

Pixie Geldof, Brytyjska „It” Girl, 23 lata
Popularna brytyjska modelka, fashionistka i stała bywalczyni salonów. Jest córką muzyka i aktywisty Boba Geldof’a i gwiazdy brytyjskiej telewizji Pauli Yates. Była twarzą kampanii reklamowych dla Levi’s, Diesel, Henry Holland, Agent Provocateur i Loewe. Pixie jest także wokalistą w zespole VIOLET. Często spotykana na najgorętszych imprezach w towarzyskie swoich przyjaciółek - Daisy Lowe, Alexa Chung i Harry Styles.

W sezonie wiosna/lato 2014 L'Oreal Professionnel proponuje cztery modne looki:

 

RÓŻOWY SPLASH LIGHT Jest to oryginalny sposób na dodanie odrobiny koloru długim włosom. Splashlight to poziome pasmo świetlistego koloru w połowie długości włosów. To miejsce sprawia, że stylizacja przyciąga wzrok.

 

Poppy DelevignePoppy Delevigne

 

KARMINOWE OMBRÉ Czerwień jest kolorem podstawowym, wiecznie silnym i niezmiennym. Niezależnie od zmieniających się pór roku jej popularność nie maleje. Zawsze się pojawia, jest obecna i istotna.

 

Chen RanChen Ran

 

BROWN+BLOND = BROND jest idealnym balansem pomiędzy blondem i brązem, składającym się z umiejętnie zastosowanej kombinacji kolorów, który został zaprojektowany, aby wyróżnić i podkreślić kobiece atuty.

 

Malena CostaMalena Costa

 

MOKKA BLOND Nawet tak rozpoznawalne cięcie jak pixie, musi iść z duchem czasu, aby pozostać trendem.

 

Pixie GeldofPixie Geldof

 

Autorami kolekcji są Anthony Turner i Mario Charalambous.

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane