Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
10 rzeczy niezbędnych na szlaku

10 rzeczy niezbędnych na szlakuNadmorskie ścieżki, górskie szlaki, leśne dukty. Już dziś spakuj sprzęt i ruszaj na wymarzoną wyprawę. Tylko nie zapomnij o 10 rzeczach, które są niezbędne podczas takiej wycieczki.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Trendy fryzjerskie It Looks wiosna/lato 2014
wtorek, 15 kwietnia 2014 11:20

L'Oréal Professionnel zainspirowany najważniejszymi pokazami mody i najczęściej fotografowanymi celebrytkami prezentuje swoje nowe fryzjerskie trendy It Looks na sezon wiosna/lato 2014 na czterech międzynarodowych „It” Girls.


Poppy Delevigne, Brytyjska „It” Girl, 27 lat
Ulubienica fashionistek z całego świata. Stała bywalczyni pokazów, zawsze w pierwszym rzędzie. Była twarzą perfum francuskiej marki Zadig & Volatire, brała udział w kampanii biżuterii Thomas Sabo. Jest także ambasadorką Chanel. Prywatnie - muza i przyjaciółką Matthew Williamsona i od niedawna reklamuję duńską markę Vero Moda.

Chen Ran, Chińska aktorka i „It” Girl, 28 lat
Po ukończeniu prestiżowej szkoły filmowej w Pekinie, Chen Ran pracowała z największymi nazwiskami w chińskiej kinematografii. Prawdziwa chińska „IT” GIRL. Jej stylizacje jest stale obserwowany i naśladowane przez kobiety na całym świecie. Regularnie pojawia się na okładkach takich pism jak Harper’s Bazaar i Vogue.

Malena Costa, Hiszpańska „It” Girl, 24 lata
Znana modelka, dziewczyna międzynarodowej gwiazdy futbolu - Mario Suárez’a. Na oficjalnej stronie internetowej magazynu Glamour prowadzi swojego bloga modowego. Malena pojawia się na okładkach czasopism w Hiszpanii, w tym Glamour i GQ.

Pixie Geldof, Brytyjska „It” Girl, 23 lata
Popularna brytyjska modelka, fashionistka i stała bywalczyni salonów. Jest córką muzyka i aktywisty Boba Geldof’a i gwiazdy brytyjskiej telewizji Pauli Yates. Była twarzą kampanii reklamowych dla Levi’s, Diesel, Henry Holland, Agent Provocateur i Loewe. Pixie jest także wokalistą w zespole VIOLET. Często spotykana na najgorętszych imprezach w towarzyskie swoich przyjaciółek - Daisy Lowe, Alexa Chung i Harry Styles.

W sezonie wiosna/lato 2014 L'Oreal Professionnel proponuje cztery modne looki:

 

RÓŻOWY SPLASH LIGHT Jest to oryginalny sposób na dodanie odrobiny koloru długim włosom. Splashlight to poziome pasmo świetlistego koloru w połowie długości włosów. To miejsce sprawia, że stylizacja przyciąga wzrok.

 

Poppy DelevignePoppy Delevigne

 

KARMINOWE OMBRÉ Czerwień jest kolorem podstawowym, wiecznie silnym i niezmiennym. Niezależnie od zmieniających się pór roku jej popularność nie maleje. Zawsze się pojawia, jest obecna i istotna.

 

Chen RanChen Ran

 

BROWN+BLOND = BROND jest idealnym balansem pomiędzy blondem i brązem, składającym się z umiejętnie zastosowanej kombinacji kolorów, który został zaprojektowany, aby wyróżnić i podkreślić kobiece atuty.

 

Malena CostaMalena Costa

 

MOKKA BLOND Nawet tak rozpoznawalne cięcie jak pixie, musi iść z duchem czasu, aby pozostać trendem.

 

Pixie GeldofPixie Geldof

 

Autorami kolekcji są Anthony Turner i Mario Charalambous.

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane