Klienci

Aktualności2

Living coral we wnętrzach

Living coral we wnętrzachInstytut Pantone ogłosił kolor roku 2019. To Living coral - bardzo słoneczna i energetyczna interpretacja różu. Przywodzi ona na myśl beztroskie wakacje, napawając optymizmem i chęcią do życia.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 
Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Wiosenno-letnia kampania Mohito
wtorek, 19 lutego 2013 16:38

W najnowszej sesji zdjęciowej Mohito zabiera nas w podróż do Miasta Aniołów - Los Angeles. Wielkomiejski, kobiecy look to kwintesencja nadchodzącego sezonu. Kolekcja z powodzeniem łączy klimaty retro z nowoczesnością, nie tylko w krojach ubrań, ale kolorystyce i detalu. W palecie obok delikatnych pasteli pojawiają się - nasycony róż, kobalt, koral, a także cytrynowe żółcienie. Nowoczesność w interpretacji Mohito to proste w konstrukcji zestawy bieli i czerni przełamane akcentami czerwieni i intensywnego różu. Całość dopełniają wysmakowane dodatki i detale – metalowe blaszki, aplikacje, skórzane lamówki, pikowania, kontrastowe kołnierzyki.

 

Wiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania MohitoWiosenno-letnia kampania Mohito

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane