Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Bangkok Rulez w wiosennej kampanii Cropp
czwartek, 28 lutego 2013 09:38

W kolejnej odsłonie „City Rulez” CROPPowa ekipa ruszyła w daleką podróż do stolicy Tajlandii, Bangkoku. Bohaterami kampanii są jak zwykle charakterystyczni młodzi ludzie, z których każdy ma swoją zajawkę i inne spojrzenie na to, co dzieje się wokół. Choć różnią się od siebie, świetnie razem się bawią, odkrywając nieznane zakątki Bangkoku.

 

Bangkok Rulez w wiosennej kampanii CroppBangkok Rulez w wiosennej kampanii CroppDzięki tej różnorodności CROPP nie skupia się na jednym wątku przewodnim, a pokazuje wiele twarzy Bangkoku widzianego oczami bohaterów kampanii. Oprócz graffiti są deski cruisery, fotki instant, tatuaże i hektolitry kolorowej farby rozpryskującej się po zdjęciach, a wszystko to w gąszczu ulicznych kabli i miejskich świateł.

 

Bangkok Rulez w wiosennej kampanii CroppAutorem fotografii po raz kolejny jest Łukasz Ziętek, który świetnie połączył kolorowe i odważne CROPPowe klimaty z tropikalnymi i egzotycznymi plenerami Bangkoku. Efektem sesji zdjęciowych są nie tylko zdjęcia wizerunkowe, ale i wiosenny lookbook oraz starannie wydany brandbook CROPPa, dokumentujący tajski wypad i prezentujący ubrania z najnowszej kolekcji.

 

Bangkok Rulez w wiosennej kampanii CroppBangkok Rulez w wiosennej kampanii Cropp

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane