Klienci

Aktualności2

Living coral we wnętrzach

Living coral we wnętrzachInstytut Pantone ogłosił kolor roku 2019. To Living coral - bardzo słoneczna i energetyczna interpretacja różu. Przywodzi ona na myśl beztroskie wakacje, napawając optymizmem i chęcią do życia.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014
środa, 12 lutego 2014 11:11

Damskie i męskie kolekcje Top Secret podzielone są na dwie linie City i Casual, dzięki temu znajdziemy w nich cały wachlarz propozycji - od  stylu bardziej formalnego po casual z większą dawką najnowszych trendów mody. Można w nich znaleźć wszystko to, co jest w tej chwili na czasie, zarówno jeśli chodzi o główne trendy i inspiracje, kolorystykę, detale, tkaniny, jak i formy ubrań. W damskiej linii znajdziemy dużo obszernych gór, wąskich dołów, jak i kobiecych form podkreślających sylwetkę i talię. Są też nowinki tego sezonu - bluzki odsłaniające brzuch, ażurowe swetry czy rozkloszowane spódnice. Marka Top Secret sesję zdjęciową do kampanii na wiosnę i lato 2014 przygotowała  w plenerach słonecznej Malagi. Autorką ujęć jest Agata Pospieszyńska.

 

Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane