Klienci

Aktualności2

Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014
środa, 12 lutego 2014 11:11

Damskie i męskie kolekcje Top Secret podzielone są na dwie linie City i Casual, dzięki temu znajdziemy w nich cały wachlarz propozycji - od  stylu bardziej formalnego po casual z większą dawką najnowszych trendów mody. Można w nich znaleźć wszystko to, co jest w tej chwili na czasie, zarówno jeśli chodzi o główne trendy i inspiracje, kolorystykę, detale, tkaniny, jak i formy ubrań. W damskiej linii znajdziemy dużo obszernych gór, wąskich dołów, jak i kobiecych form podkreślających sylwetkę i talię. Są też nowinki tego sezonu - bluzki odsłaniające brzuch, ażurowe swetry czy rozkloszowane spódnice. Marka Top Secret sesję zdjęciową do kampanii na wiosnę i lato 2014 przygotowała  w plenerach słonecznej Malagi. Autorką ujęć jest Agata Pospieszyńska.

 

Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014Kampania Top Secret na wiosnę/lato 2014

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane