Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
10 rzeczy niezbędnych na szlaku

10 rzeczy niezbędnych na szlakuNadmorskie ścieżki, górskie szlaki, leśne dukty. Już dziś spakuj sprzęt i ruszaj na wymarzoną wyprawę. Tylko nie zapomnij o 10 rzeczach, które są niezbędne podczas takiej wycieczki.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014
poniedziałek, 24 lutego 2014 10:57

Legendarne kroje, odświeżone wyprania, odważne kolory i zupełnie nowy look - to wszystko znajdziemy w damskiej linii Lee. Kolekcja podkreśla 125-letnią historię marki przez pryzmat współczesności. Ewolująca paleta barw - potrójnych cieni i kolorów - odkrywa wyrafinowane i dopracowane klasyki Lee, to większa głębia wyprań i krojów. Trzonem kolekcji są jeansy skinny z pięcioma kieszonkami.

 

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Delikatne biele zestawione z wyblakniętymi i spłowiałymi szarościami  wnoszą ład do kolekcji. Paleta błękitów - odwołując się do klasycznych barw denimu - przechodzi od kultowych odcieni poprzez świeże wyprania i wyblaknięcia. Istotna jest także technika farbowania oraz subtelny patchwork. Kolekcję podkreślają letnie pastele i śmiałe nadruki.

 

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Koszula Slim Western ma stonowaną kratę lub wyblakły wzór kwiatowy, sukienka Tunica - must have w każdej szafie - występuje w szarej wersji oraz w niebieskim spranym denimie, zupełnie nowe kolory i wyprania kurtki Slim Rider Jacket odwołują się do jej historii. Damski top Cami z cienkimi ramiączkami ma biegnący z przodu szew i małe drewniane guziki. Sweat Blazer i Sweat Jacket to odświeżone klasyki; ta ostatnia ma typowy kształt tzw. biker z asymetrycznym zamkiem oraz z tradycyjnym skórzanym znakiem Lee.

 

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Stretch Deluxe, kolekcja premium wykonana wyłącznie z najlepszej jakości włoskich tkanin, to trzon damskiej linii. Z niesamowitą rozciągliwością i zdolnością zachowywania pierwotnego kształtu spodnie Stretch Deluxe zostały zaprojektowane tak, aby uwydatniać naturalne kobiece kształty. Sprawiają, że nogi wydają się dłuższe, a dodatkowo mają ciekawe rozwiązania: wygląd vintage i charakterystyczne efekty kolorystyczne. Uzyskuje się je po wywinięciu nogawek spodni - wewnętrzna strona posiada perłowy kolor.

 

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Sezon SS14 skupiony jest wokół modelu skinny Scarlett z pięcioma kieszonkami. Regularne taliowanie pozwala uzyskać zgrabne dopasowanie na całej długości nogawki. Spośród 24 rodzajów Scarlett 16 posiada denim Stretch Deluxe. Odwołują się do fasonów z wypraniami vintage, błękity zarówno współczesne, jak i retro, łaty, liliowe wykończenia, turkusy i odcienie perłowe oraz intensywne wszechobecne printy.

 

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Scarlett Cropped i Scarlett Mix oferują różne warianty: mają wyraźne odcięcie w postaci szwu nad kostką, w jasnych kolorach, od pudrowych moreli po brunatne czerwienie, ostatni z krojów ma  szwy na wysokości kolana w intensywnym, niebieskim kolorze.

 

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014

 

Bawełniane koszule i bluzy, rozciągliwe jeansy z pięcioma kieszeniami, krótkie szorty i spodnie do połowy łydki , nawet dopasowany kombinezon Bib Logger - wszystkie tworzą idealny letni look damskiej kolekcji Lee Women.

 

Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Kampania Lee na wiosnę-lato 2014Kampania Lee na wiosnę-lato 2014

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane