Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
10 rzeczy niezbędnych na szlaku

10 rzeczy niezbędnych na szlakuNadmorskie ścieżki, górskie szlaki, leśne dukty. Już dziś spakuj sprzęt i ruszaj na wymarzoną wyprawę. Tylko nie zapomnij o 10 rzeczach, które są niezbędne podczas takiej wycieczki.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Wiosenno-letnia kampania est by eS.
środa, 09 kwietnia 2014 11:06

Zapożyczona z męskiej szafy krawiecka dyscyplina. Proste, ale wyraźnie zaznaczone formy. Geometryczny, oparty o kształt trójkąta, ład. est by eS. - trochę na przekór - wiosenno-letni sezon proponuje w wersji uporządkowanej. Z tej przemyślanej i solidnie zorganizowanej kompozycji wyłaniają się spokój, dojrzałość i harmonia. Bez zbędnych ozdobników, wzorniczego nadmiaru i niezdecydowania. Dominujące kolory to mleczna biel, ecrue, czerń, granat, popiel, zieleń morska, morela, róż pudrowy.

 

Wiosenno-letnia kampania est by eS.Wiosenno-letnia kampania est by eS.Wiosenno-letnia kampania est by eS.Wiosenno-letnia kampania est by eS.Wiosenno-letnia kampania est by eS.Wiosenno-letnia kampania est by eS.Wiosenno-letnia kampania est by eS.Wiosenno-letnia kampania est by eS.Zdjęcia: Bartek Wieczorek
Stylizacja: Robert Kiełb
Makijaż: Gosia Sulima
Włosy: Kasia Zalewska
Produkcja: Rob Svenson
Modelka: Lena/Model Plus

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane