Klienci

Aktualności2

Westwing Collection w letnim wydaniu

Westwing Collection – Modern NaturalWestwing Collection – Modern Natural to kolekcja, na którą składają się meble, tekstylia, oświetlenie i artykuły dekoracyjne. Została zainspirowana atmosferą słonecznego wybrzeża Ibizy, gdzie przygotowano lookbook.

 
Kross Femi Line

Kross Femi LineRower damski to już nie tylko rower miejski z ramą „damką”. Różnice pomiędzy modelami damskimi a męskimi zacierają się. Marka Kross stworzyła linię rowerów dedykowaną wyłącznie kobietom.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Thecadess - nowa marka modowa na polskim rynku
piątek, 20 czerwca 2014 09:20

Thecadess to nowa polska marka modowa, którą tworzy duet Piotr Sałata i Radek Rociński - pasjonaci, którzy od lat współkreują stołeczną scenę modową. Piotr pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych. Popularność przyniósł mu program w TVN Style "Jak dobrze wyglądać nago". Zaś Radek to stylista fryzur. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami, zrealizowane sesje zdjęciowe czy pokazy mody wzbudziły w nim drzemiące marzenie o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

 

 

ThecadessPiotr i Radek są właścicielami pierwszego w Polsce concept store'u - LoveConcept, w którym połączyli swoje zawodowe doświadczenia, czyli wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z polskimi markami modowymi. Współpraca z takimi projektantami jak Łukasz Jemioł, Blessus i Est By Es sprawiły, że postanowili podjąć nowe wyzwania, i wzbudziły w nich chęć rozwoju jako marka.

 

ThecadessKolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i najnowszych trendów. Wszystkie projekty są stworzone i uszyte w Polsce.

 

ThecadessThecadess

 
Reklama
  • Hemp Care
    Hemp Care
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane