Klienci

Aktualności2

Jesienny makijaż według Sephora

Jesienna odsłona makijażu według SephoraW tym sezonie Sephora lansuje drapieżny look oparty na mocnym, wielowymiarowym makijażu oka. Mamy też nową odsłonę kreski na górnej powiece oraz wyraziste pierzaste brwi na pierwszym planie.

 
Jesień w home&you

Jesienne nastroje w home&youZobaczcie jesienne propozycje stylistów home&you, którzy – jakby przewidując pochmurną aurę – rekomendują aranżacje pełne rozweselającej zieleni i subtelnej koronki.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Thecadess - nowa marka modowa na polskim rynku
piątek, 20 czerwca 2014 09:20

Thecadess to nowa polska marka modowa, którą tworzy duet Piotr Sałata i Radek Rociński - pasjonaci, którzy od lat współkreują stołeczną scenę modową. Piotr pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych. Popularność przyniósł mu program w TVN Style "Jak dobrze wyglądać nago". Zaś Radek to stylista fryzur. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami, zrealizowane sesje zdjęciowe czy pokazy mody wzbudziły w nim drzemiące marzenie o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

 

 

ThecadessPiotr i Radek są właścicielami pierwszego w Polsce concept store'u - LoveConcept, w którym połączyli swoje zawodowe doświadczenia, czyli wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z polskimi markami modowymi. Współpraca z takimi projektantami jak Łukasz Jemioł, Blessus i Est By Es sprawiły, że postanowili podjąć nowe wyzwania, i wzbudziły w nich chęć rozwoju jako marka.

 

ThecadessKolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i najnowszych trendów. Wszystkie projekty są stworzone i uszyte w Polsce.

 

ThecadessThecadess

 
Reklama
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
Reklama

Ostatnio komentowane