Klienci

Aktualności2

Living coral we wnętrzach

Living coral we wnętrzachInstytut Pantone ogłosił kolor roku 2019. To Living coral - bardzo słoneczna i energetyczna interpretacja różu. Przywodzi ona na myśl beztroskie wakacje, napawając optymizmem i chęcią do życia.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Thecadess - nowa marka modowa na polskim rynku
piątek, 20 czerwca 2014 09:20

Thecadess to nowa polska marka modowa, którą tworzy duet Piotr Sałata i Radek Rociński - pasjonaci, którzy od lat współkreują stołeczną scenę modową. Piotr pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych. Popularność przyniósł mu program w TVN Style "Jak dobrze wyglądać nago". Zaś Radek to stylista fryzur. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami, zrealizowane sesje zdjęciowe czy pokazy mody wzbudziły w nim drzemiące marzenie o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

 

 

ThecadessPiotr i Radek są właścicielami pierwszego w Polsce concept store'u - LoveConcept, w którym połączyli swoje zawodowe doświadczenia, czyli wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z polskimi markami modowymi. Współpraca z takimi projektantami jak Łukasz Jemioł, Blessus i Est By Es sprawiły, że postanowili podjąć nowe wyzwania, i wzbudziły w nich chęć rozwoju jako marka.

 

ThecadessKolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i najnowszych trendów. Wszystkie projekty są stworzone i uszyte w Polsce.

 

ThecadessThecadess

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane