Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Thecadess - nowa marka modowa na polskim rynku
piątek, 20 czerwca 2014 09:20

Thecadess to nowa polska marka modowa, którą tworzy duet Piotr Sałata i Radek Rociński - pasjonaci, którzy od lat współkreują stołeczną scenę modową. Piotr pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych. Popularność przyniósł mu program w TVN Style "Jak dobrze wyglądać nago". Zaś Radek to stylista fryzur. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami, zrealizowane sesje zdjęciowe czy pokazy mody wzbudziły w nim drzemiące marzenie o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

 

 

ThecadessPiotr i Radek są właścicielami pierwszego w Polsce concept store'u - LoveConcept, w którym połączyli swoje zawodowe doświadczenia, czyli wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z polskimi markami modowymi. Współpraca z takimi projektantami jak Łukasz Jemioł, Blessus i Est By Es sprawiły, że postanowili podjąć nowe wyzwania, i wzbudziły w nich chęć rozwoju jako marka.

 

ThecadessKolekcje Thecadess kierowane są do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i najnowszych trendów. Wszystkie projekty są stworzone i uszyte w Polsce.

 

ThecadessThecadess

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane