Klienci

Aktualności2

Living coral we wnętrzach

Living coral we wnętrzachInstytut Pantone ogłosił kolor roku 2019. To Living coral - bardzo słoneczna i energetyczna interpretacja różu. Przywodzi ona na myśl beztroskie wakacje, napawając optymizmem i chęcią do życia.

 
Na podbój stoków z Wed’ze

Na podbój stoków z Wed’zeJuż wiesz, gdzie w tym roku wyjedziesz na narty? Tatry, Sudety, a może Alpy? Niezależnie od tego, jakie miejsce wybierzesz – najważniejsze, aby zabrać ze sobą odpowiedni sprzęt.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
GAP - kampania Jesień-Zima 2014
wtorek, 23 września 2014 09:37

GAP - kultowa amerykańska marka - rozpoczyna nowy sezon kampanią „Dress Normal”,za którą kryje się idea mówiąca o tym, że indywidualność należy podkreślać poprzez klasyczny i prosty strój. Najnowsza kampania odnosi się więc do tych samych podstawowych wartości marki, które przyświecały jej twórcom 45 lat temu.

 

GAP - kampania Jesień-Zima 2014„Dress Normal” zachęca do tworzenia, bez żadnych ograniczeń własnego, stylu, którym możemy wyrażać najbardziej autentyczne „ja”. Dlatego właśnie GAP proponuje stworzenie indywidualnej wersji „Dress Normal”, czyli znalezienie idealnej pary dżinsów, t-shirtu lub innego elementu klasycznej garderoby, które pozwolą czuć się pewnie i najlepiej będą odzwierciedlać naszą osobowość.

 

GAP - kampania Jesień-Zima 2014Jesienna kampania stanowi jedną z kilku części „Dress Normal”, której jednym z zadań jest przybliżenie historii najbardziej klasycznych produktów maki GAP, wśród których znajduje się hit sezonu – Black Denim (czarny dżins).

 

GAP - kampania Jesień-Zima 2014Podobnie jak w poprzednich sezonach, tak i w tym do kampanii zostały zaproszone osobowości ze świata filmu i muzyki, znane z niezwykłej charyzmy i indywidualnego podejścia do życia jak: Anjelica Huston, Elisabeth Moss, Michael K. Williams, Jena Malone, Zosia Mamet czy Lily Alen.

 

GAP - kampania Jesień-Zima 2014GAP - kampania Jesień-Zima 2014GAP - kampania Jesień-Zima 2014GAP - kampania Jesień-Zima 2014GAP - kampania Jesień-Zima 2014

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane