Klienci

Aktualności2

Jak zaplanować wyjazd na narty

Jak i gdzie zaplanować wyjazd na nartyMarzy Ci się białe szaleństwo na stoku, ale jeszcze nie masz żadnych planów? eSky przygotował krótki poradnik, dokąd najlepiej wybrać się na narty oraz jak szybko i łatwo zorganizować taki wyjazd.

 
Najpiękniejsze nowości zapachowe

Najpiękniejsze nowości zapachowePrzedstawiamy Wam najpiękniejsze naszym zdaniem nowości zapachowe. Na pewno każda z Was wybierze coś dla siebie. Wszystkie znajdziecie w perfumeriach Sephora.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia
czwartek, 13 listopada 2014 12:31

Pepsi i Vogue Italia prezentują efekt swojej wielomiesięcznej współpracy, kolekcję „The Pulse of New Talent”, stworzoną z okazji 50-lecia włoskiej edycji magazynu. Nad kolekcją pracowało10 debiutujących projektantów mody z całego świata. Obejmuje ona 20 intrygujących propozycji modowych dla mężczyzn i kobiet. Prezentacja kolekcji odbyła się w Dubai Mall podczas Vogue Fashion Dubai Experience 2014, w dniach 30 października–1 listopada 2014 r.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue ItaliaInspirowana kolorystyką Pepsi kolekcja „The Pulse of New Talent” jest esencją młodzieńczej ekscytacji i energii. Młodzi projektanci, których Pepsi i Vogue Italia zaprosili do współpracy, to: Masha Reva (Ukraina), Stella Jean i Au Jour Le Jour (Włochy), Sunoi William Okpo (USA), Little Shilpa i Miuniku (Indie), Plore (Chiny), Lulwa Al Amin (Bahrajn), Madiyah AlSharqi (Zjednoczone Emiraty Arabskie).

 

Składająca się z 20 sztuk odzieży i dodatków kolekcja obejmuje topy, kurtki, stroje kąpielowe oraz akcesoria, np. torby i plecaki. Ze wszystkich debiutujących projektantów Pepsi postanowiło szczególnie wyróżnić pochodzącą z Ukrainy Mashę Revę i sfinansować jej pierwszą kolekcję mody.  
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem wyrafinowania, wizji i umiejętności młodych projektantów” – powiedział Mauro Porcini, Dyrektor ds. Projektowania w PepsiCo. „Ich kreatywna interpretacja palety kolorów Pepsi i naszego logo wniosła do kolekcji «The Pulse of New Talent» wiele świeżości. Nie mam wątpliwości, że ci projektanci są przyszłością świata mody”.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„Dubaj to miasto pełne energii i utalentowanych osób. Vogue, jako lider w świecie mody, ma za zadanie wspierać młodych, debiutujących projektantów. Jesteśmy dumni, że razem z Pepsi dajemy im możliwość zaprezentowania swoich projektów całemu światu” – powiedziała Franca Sozzani, redaktor naczelna Vogue Italia.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue ItaliaKolekcja Pepsi i Vogue Italia to kolejny efekt współpracy Pepsi z markami modowymi. Pierwsza kolekcja „Live for Now Collection”, autorstwa 6 projektantów z całego świata, była w tym roku dostępna w kultowych sieciach handlowych i butikach, takich jak Bloomingdale’s w USA, Colette w Paryżu, czy Liberty of London. Ponadto w 2014 roku Pepsi wsparło kolekcję Narsico Rodriguez na Bottletop, luksusowej brytyjskiej marki akcesoriów.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia

 
Reklama
  • Sephora Winter Wonderland
    Sephora Winter Wonderland
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane