Klienci

Aktualności2

Jesienny makijaż według Sephora

Jesienna odsłona makijażu według SephoraW tym sezonie Sephora lansuje drapieżny look oparty na mocnym, wielowymiarowym makijażu oka. Mamy też nową odsłonę kreski na górnej powiece oraz wyraziste pierzaste brwi na pierwszym planie.

 
Jesień w home&you

Jesienne nastroje w home&youZobaczcie jesienne propozycje stylistów home&you, którzy – jakby przewidując pochmurną aurę – rekomendują aranżacje pełne rozweselającej zieleni i subtelnej koronki.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia
czwartek, 13 listopada 2014 12:31

Pepsi i Vogue Italia prezentują efekt swojej wielomiesięcznej współpracy, kolekcję „The Pulse of New Talent”, stworzoną z okazji 50-lecia włoskiej edycji magazynu. Nad kolekcją pracowało10 debiutujących projektantów mody z całego świata. Obejmuje ona 20 intrygujących propozycji modowych dla mężczyzn i kobiet. Prezentacja kolekcji odbyła się w Dubai Mall podczas Vogue Fashion Dubai Experience 2014, w dniach 30 października–1 listopada 2014 r.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue ItaliaInspirowana kolorystyką Pepsi kolekcja „The Pulse of New Talent” jest esencją młodzieńczej ekscytacji i energii. Młodzi projektanci, których Pepsi i Vogue Italia zaprosili do współpracy, to: Masha Reva (Ukraina), Stella Jean i Au Jour Le Jour (Włochy), Sunoi William Okpo (USA), Little Shilpa i Miuniku (Indie), Plore (Chiny), Lulwa Al Amin (Bahrajn), Madiyah AlSharqi (Zjednoczone Emiraty Arabskie).

 

Składająca się z 20 sztuk odzieży i dodatków kolekcja obejmuje topy, kurtki, stroje kąpielowe oraz akcesoria, np. torby i plecaki. Ze wszystkich debiutujących projektantów Pepsi postanowiło szczególnie wyróżnić pochodzącą z Ukrainy Mashę Revę i sfinansować jej pierwszą kolekcję mody.  
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem wyrafinowania, wizji i umiejętności młodych projektantów” – powiedział Mauro Porcini, Dyrektor ds. Projektowania w PepsiCo. „Ich kreatywna interpretacja palety kolorów Pepsi i naszego logo wniosła do kolekcji «The Pulse of New Talent» wiele świeżości. Nie mam wątpliwości, że ci projektanci są przyszłością świata mody”.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„Dubaj to miasto pełne energii i utalentowanych osób. Vogue, jako lider w świecie mody, ma za zadanie wspierać młodych, debiutujących projektantów. Jesteśmy dumni, że razem z Pepsi dajemy im możliwość zaprezentowania swoich projektów całemu światu” – powiedziała Franca Sozzani, redaktor naczelna Vogue Italia.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue ItaliaKolekcja Pepsi i Vogue Italia to kolejny efekt współpracy Pepsi z markami modowymi. Pierwsza kolekcja „Live for Now Collection”, autorstwa 6 projektantów z całego świata, była w tym roku dostępna w kultowych sieciach handlowych i butikach, takich jak Bloomingdale’s w USA, Colette w Paryżu, czy Liberty of London. Ponadto w 2014 roku Pepsi wsparło kolekcję Narsico Rodriguez na Bottletop, luksusowej brytyjskiej marki akcesoriów.

 

„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia„The Pulse of New Talent” - kolekcja Pepsi i Vogue Italia

 
Reklama
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
  • Follow The Sun Collection - nowa kolekcja Bobbi Brown
    Bobbi Brown
  • Maseczka Oczyszczająco -Detoksykująca
    Eveline Cosmetics
Reklama

Ostatnio komentowane