Klienci

Aktualności2

Jak dbać narty

Jak dbać nartyDo rozpoczęcia sezonu zimowego zostało bardzo niewiele czasu. Właśnie teraz zbliża się odpowiedni moment, aby zadbać o swoje narty, które warto utrzymywać w jak najlepszym stanie przez cały rok.

 
Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015
środa, 21 stycznia 2015 13:37

Projektanci Reserved składają tego lata hołd wyjątkowej modzie lat 70. i 80. Jej kobiecym fasonom, prostym rozwiązaniom, zabawnym zestawieniom. Podczas gdy linie New Romantic i Black & White koncentrują się na eleganckiej i oszczędnej stylistyce pełnej gracji i ponadczasowego szyku, trzecia linia o nazwie Unreal Sunset czerpie z klimatów słonecznego Los Angeles przełomu lat 80. i 90.


Black & White
Nacisk na wygodę, prostota, możliwość tworzenia różnorodnych zestawień to rozwiązania koncepcyjne, które stały się bazą tej linii. Dzięki nim jest ona praktyczna i odpowiednia dla wielu kobiet o zróżnicowanych potrzebach. Proste marynarki, klasyczne bluzki czy nieśmiertelny dżersej spotykają się tu w idealnej kombinacji. Rzeczy z linii Black & White są tak uniwersalne, że nadają się do noszenia na wiele okazji - do pracy i na imprezę, w podróży i podczas relaksu w domowym zaciszu. Sprawdzone fasony pozbawione zbędnych ozdobników idealnie komponują się z oszczędną kolorystyką. Czerń i biel to kwintesencja dobrego smaku, wiecznie modne zestawienie, w którym nie ma miejsca na błędy. Urozmaiceniem w minimalistycznym designie kolekcji są tkaniny w szerokie pasy i skórzane akcenty, które dodają jej wyrazistości.

 

Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015New Romantic
Linia stworzona z myślą o kobiecie, która tęskni za etosem damy. Lekkość, bezpretensjonalność i koncentracja na detalach to główne wyznaczniki nowego, romantycznego stylu. Cel - kusić w subtelny sposób. Jeśli odsłaniać ciało, to za pomocą  geometrycznych, surowych form. Zbędne dekoracje ustępują miejsca gładkim tkaninom i minimalistycznym fasonom. Powracają eleganckie spódnice za kolano o linii "A", podobnie jak i krótkie golfy tak modne w latach 70. Jako uzupełnienie kwintesencjonalnie oszczędnej stylistyki tej epoki pojawiają się interesujące wzory: arabeski, czy drobny geometryczny rzucik. Nowa romantyczka od Reserved idealnie łączy w sobie delikatność i siłę, subtelność i wyrazistość, powściągliwość  i modową odwagę do eksperymentowania.

 

Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Unreal Sunset
Przenieś się do pełnej kolorów i słońca krainy przełomu lat 80 i 90, do Kalifornii epoki serialu "Beverly Hills 90210". Jasne marmurkowe dżinsy, pastele i wygodne bawełniane topy powracają by wypełnić letnie ulice miast nostalgią. W nowym wydaniu styl z epoki gumy balonowej i kaset magnetofonowych zyskał wyjątkowy charakter, pełen sportowych akcentów i zabawnych nawiązań. Nie brakuje tu więc bluzek odsłaniających talię, koszykarskich topów i spodni z charakterystycznym wysokim stanem. Kontrolowany kicz (nadruki w palemki, tkaniny w odcieniu barbie róż) posłużył za inspirację, dzięki czemu powstała luźna, zrelaksowana moda idealna na lato. Unreal Sunset to wyjątkowy modowy miszmasz, w którym to co na czasie idzie w parze z wygodą i potrzebą wakacyjnego komfortu.

 

Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Który trend podoba Wam się najbardziej?

 

Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015Lookbook Reserved na wiosnę-lato 2015

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane