Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Wiosenna odsłona linii Mohito Gold Label
czwartek, 12 marca 2015 13:45

W sezonie wiosna-lato 2015 Mohito przygotowało dla swoich klientek nową odsłonę ekskluzywnej linii Gold Label. Wśród najnowszych projektów marki ponownie dominują mocno trendowe fasony, charakteryzujące się doskonałą jakością oraz wykonaniem, z dbałością o każdy detal. Kolekcję promuje energetyczny lookbook z Julią Bijoch w roli głównej.

 

Mohito Gold LabelPodobnie jak w przypadku wcześniejszych propozycji z metką Gold Label, przystępując do procesu twórczego, projektanci Mohito za punkt wyjścia obrali sobie dobór najlepszych gatunkowo materiałów.  Wśród wykorzystanych jakości pojawiły się m.in. skóra, jedwab oraz cupro. Oprócz nich, w kolekcji kluczową rolę odgrywają modele uszyte z opalizującej tkaniny, doskonale wpisujące się w obecnie bardzo modną, futurystyczną estetykę. Parka, spodnie rurki i ołówkowa spódnica z rozcięciem spójnie komponują się zarówno z czernią jak i subtelnym chabrowym – kolorem, który już teraz zapowiada się na hit nadchodzącej wiosny. Ważnym elementem linii Gold Label są także dodatki, m.in. naszyjnik ozdobiony szklanymi kamieniami oraz okulary przeciwsłoneczne z kolorowymi, lustrzanymi szkłami.

 

Mohito Gold LabelMohito Gold LabelMohito Gold LabelMohito Gold Label

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane