Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Barbie współpracuje z Mohito
środa, 10 czerwca 2015 09:44

Od ponad pięciu dekad Barbie ma nieustanny kontakt z branżą mody i zyskała status jednej z najpopularniejszych fashionistek na świecie. Wciąż współpracuje z najbardziej znaczącymi projektantami i markami odzieżowymi. Do tej pory zainspirowała ponad 150 z nich do stworzenia niepowtarzalnych kolekcji. Jej własna garderoba jest imponująca, a lista nazwisk, które ubierały tę ikonę mody, liczy ponad 75 osób. Barbie pokochali m.in.: Dior, Givenchy, Versace, Armani, Burberry, Karl Lagerfeld,  Moschino. Nadszedł wreszcie czas na współpracę Barbie z polskimi markami odzieżowymi i projektantami.



Za granicą króluje Wildfox i kolekcja nawiązująca do stylu Barbie z lat 90. W Polsce kolekcje poświęcone Barbie dostępne były już w Zara i Cropp, a w sklepach ukazała się właśnie seria ubrań będąca efektem najnowszej współpracy Barbie z kolejną polską marką - Mohito.

 

Barbie dla MohitoBarbie dla MohitoBarbie dla MohitoBarbie dla MohitoProponowane przez markę koszulki, tuniki i bluzki z wizerunkami najsłynniejszej fashionistki są świetną propozycją dla młodych, niezależnych kobiet, które nade wszystko cenią sobie nowoczesną elegancję i miejski styl. Klasyczna biel i czerń przeplatają się z intensywnym różem będącym wizytówką Barbie. W kolekcji znajdziemy casualowe bluzki, z których spogląda na nas najsłynniejsza lalka na świecie. Dzięki nim dowiemy się także, że miejsce Kena w jej sercu zajęły… buty.

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane