Klienci

Aktualności2

Meble ogrodowe z Domoteki

Meble ogrodowe z DomotekiGranica pomiędzy wnętrzem a otoczeniem domu zaciera się. Nasze salony coraz bardziej otwierają się na tarasy, balkony lub ogrody. Oznacza to, że możemy więcej oczekiwać od mebli ogrodowych.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Aktualności1

Kosmetyczne hity

Kosmetyczne hity

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Zuzanna Bijoch w nowej kampanii Mohito jesień-zima 2015
poniedziałek, 28 września 2015 14:42

 

Londyn, ekskluzywny apartament w sercu miasta, za obiektywem aparatu Rene Habermacher, a na pierwszym planie ona – światowej klasy topmodelka Zuzanna Bijoch w towarzystwie tajemniczego mężczyzny; Mohito wita nowy sezon w pięknym stylu.

 

Kampania Mohito jesień-zima 2015Wraz z nadejściem jesieni Mohito namawia swoje klientki do modowych eksperymentów. – Nasza kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60., kolorowych 70. oraz ulicznego vibe’u lat 90. – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.

 

Kampania Mohito jesień-zima 2015W zastosowanej palecie kolory jesieni mieszają się z mocnymi nadrukami. Winna marsala–okrzyknięta przez Pantone kolorem roku 2015, burgundy, granat i odcienie pomarańczu – od miodowego po musztardowy, doskonale odświeżą naszą garderobę i wprowadzą do niej zmysłową, jesienną nutę. W deseniach rolę główną gra krata, dodająca kobiecym sylwetkom lekkiej nonszalancji.

 

Kampania Mohito jesień-zima 2015Twarzą kampanii została piękna Zuzanna Bijoch, światowej klasy topmodelka, mająca na swoim koncie sesje dla m.in. Gucci, Alexandra McQueena, Prady oraz Dolce&Gabbana. Na zdjęciach partneruje jej przystojny Henning Christiansen. Parę w swoim obiektywie uchwycił Rene Habermacher – odpowiedzialny za kampanie marek Bulgari, Dior czy Armani. Jego sesje systematycznie pojawiają się także na łamach najbardziej prestiżowych magazynów.

 

Kampania Mohito jesień-zima 2015Dopełnieniem sesji jest film, którego oś stanowipełne napięcia spotkanie dwojga nieznajomych, uchwycone w spowolnionych, wręcz sensualnych kadrach. W tle unoszą się elektryzujące dźwięki piosenki Flowers (Gross Magic Remix) zespołu Teeth. Część kolekcji jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

 

Kampania Mohito jesień-zima 2015Kampania Mohito jesień-zima 2015Kampania Mohito jesień-zima 2015Kampania Mohito jesień-zima 2015Kampania Mohito jesień-zima 2015Kampania Mohito jesień-zima 2015Kampania Mohito jesień-zima 2015

 
Reklama
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • L’biotica BIOVAX
    L’biotica BIOVAX
Reklama

Ostatnio komentowane