Klienci

Aktualności2

Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 
Katalog IKEA 2019 – domowe życie

Katalog IKEA 2019IKEA chce docenić różnorodność tego, jak żyjemy. Dlatego zaprasza do odwiedzin w siedmiu wyjątkowych domach: od niewielkiej kawalerki po dom, w którym wiele uwagi poświęca się trosce o środowisko.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Jesienna kampania Diverse
środa, 07 października 2015 10:49

Marka zaangażowała do współpracy przy tworzeniu kampanii jedne z najgorętszych nazwisk w modelingu bieżącego sezonu – Zosię Nowak oraz Adama Kaszewskiego. Sesja odzwierciedla kolorowe i aktywne życie młodych ludzi, pozytywnie spędzających czas w miejskiej przestrzeni. Założenia jesiennej kolekcji Diverse również osadzone są w urbanistycznym klimacie i miejskim stylu życia.

 

Jesienna kampania DiverseProjektanci marki zaproponowali dwie linie dla kobiet, różniące się od siebie nie tylko kolorystyką, ale i charakterem. Pierwsza, Sensual Tomboy, oparta jest na stylistyce workwear z wyraźnie zaakcentowanym tematem denim. Motyw ten pojawia się również  w dzianinach, których faktura i kolor imitują jeans. Druga z  linii, 90’ Artist, jest miękka i warstwowa. Inspiracją do  jej powstania był artystyczny look z ulic Brooklynu w latach 90. Istotnym elementem tej linii są swetry, które wyróżniają się nie tylko unikatowym kształtem, ale także fakturą czy oryginalnym splotem. Powtarzającym się elementem jest również modny motyw kraty w wielu wariacjach. Znajdziemy go nie tylko w koszulach. Projektanci zaskakują kraciastymi katanami oraz przeskalowanym wzorem kraty w płaszczach. Obie linie wzajemnie się uzupełniają i przenikają. Industrialna i techniczna inspiracja denimowego Sensual Tomboy z miękkością i nonszalancją lini 90’ Artist. Założenie przeciwwagi dotyczy również palety kolorystycznej. Sensual Tomboy bazuje na czystej bieli, głębokiej czerni, granacie oraz różnych odcieniach niebieskiego, a akcentem kolorystycznym linii jest intensywny odcień czerwono-pomarańczowy, stanowiący energetyczny element kolekcji. Modele kolekcji 90’ Artist  oparte są na ciepłych, przełamanych barwach, wzbogaconych o camel oraz purpurowy.

 

Jesienna kampania Diverse

Nowoczesne fasony i różnorodny charakter kolekcji definiują styl marki Diverse. Kobieta jesiennej kolekcji Diverse nie traci swojego seksapilu, wręcz przeciwnie, podkreśla go poprzez zmysłowy kontrast z surowym denimem. Dopasowane kroje świetnie komponują się z modelami typu oversize. Kontrastowe zestawienia uwypuklają jej piękno i nadają delikatności sylwetce.

 

Jesienna kampania DiverseJesienna kampania DiverseJesienna kampania DiverseJesienna kampania DiverseJesienna kampania DiverseJesienna kampania DiverseJesienna kampania Diverse

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane