Klienci

Aktualności2

Jak dbać narty

Jak dbać nartyDo rozpoczęcia sezonu zimowego zostało bardzo niewiele czasu. Właśnie teraz zbliża się odpowiedni moment, aby zadbać o swoje narty, które warto utrzymywać w jak najlepszym stanie przez cały rok.

 
Nowa kampania Wrangler FW18

Nowa kampania Wrangler FW18Wrangler rozpoczyna sezon jesień-zima 2018 od kampanii i kolekcji, które w stylowy sposób łączą dzikie krajobrazy z miejskim stylem. Marka wydobywa to, co najlepsze z estetyki lat 70. i 80.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
Mohito Gold Label jesień-zima 2015
wtorek, 13 października 2015 10:06

Wraz z nadejściem sezonu jesień-zima 2015 marka Mohito przygotowała dla swoich klientek kolejną odsłonę ekskluzywnej linii Gold Label. Jej bohaterką jest kobieta, która ma odwagę inspirować - nowoczesna wojowniczka, przemierzająca ulice wielkiego miasta XXI wieku.

 

Mohito Gold Label jesień-zima 2015Wizualna interpretacja militarnego trendu na nadchodzącą jesień opowiada o tym, ze wyrazistość stylu dodaje siły i atrakcyjności. Projektując bawiliśmy się ideą kamuflażu i nasza propozycja jest przewrotna – maskujące motywy miały za zadanie uwydatnić najpiękniejsze kobiece atuty - mówi o kolekcji Karolina Sołtan, główna projektantka Mohito. Dzięki błyszczącym fakturom, seksownym krojom i zmysłowej, zamszowej nucie kobieta w kreacjach kolekcji Gold Label będzie czuła się zarazem wygodnie i glamour i na pewno nie przejdzie w tłumie niezauważona.

 

Mohito Gold Label jesień-zima 2015Przystępując do tworzenia Gold Label, projektanci ponownie skupili się na doborze wyjątkowych materiałów. Kojarzące się z barokowym przepychem żakardy zdobi wzór moro, stanowiący zręczne nawiązanie do motywu przewodniego linii. W ten sam deseń formują się także cekiny migoczące na seksownej minisukience.

 

Mohito Gold Label jesień-zima 2015W kolekcji mocną rolę odegrał - typowany na tegoroczny must have - zamsz, z którego uszyty został m.in. ponadczasowy, wiązany w pasie płaszcz o szlafrokowym kroju czy elegancka sukienka z asymetrycznym rozcięciem. Pośród akcesoriów kluczową rolę odgrywają skórzana torba typu shopper w odcieniu palonej cegły oraz miedziane szpilki o klasycznym fasonie.

 

Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015Mohito Gold Label jesień-zima 2015

 
Reklama
  • Biovax botanic
    Biovax Botanic
  • natureON
    natureON
  • Youth to the People
    Youth to the People
Reklama

Ostatnio komentowane