poniedziałek, 11 stycznia 2016 10:38 |
Ogólnoświatowa kampania adidas I got this ma pokazać bardziej autentyczny i aktualny wizerunek kobiet amatorsko uprawiających sport. Współczesne dziewczyny zaczynają traktować ćwiczenia jako wyzwanie. Podczas codziennych treningów pokonują własne słabości i dążą do jeszcze lepszych wyników. Często dochodzą do kresu swojej wytrzymałości, ale mimo to idą dalej i stają się jeszcze silniejsze. Zajęcia fitness raz w tygodniu już nie wystarczają – potrzebne są intensywniejsze doznania, które z czasem stają się pasją.
Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnych atletek, adidas stworzył kolekcję treningową, która pomoże im w podejmowaniu kolejnych sportowych wyzwań.
 Sportowy stanik Racer Back daje najwyższy poziom wsparcia nawet przy intensywnych ćwiczeniach. Dodatkowo oferuje idealne dopasowanie niezależnie od rozmiaru, a dzięki piankowym wkładkom umożliwiającym oddychanie materiału zapewnia maksymalny stopień wentylacji. Nowością są również dodatkowe zapięcia po bokach topu, które ułatwiają zakładanie i zdejmowanie. Bezcenne zwłaszcza po udanym treningu ramion. Legginsy Ultimate 2.0zostały stworzone z nowego, nieprzezroczystego materiału, który gwarantuje pełne krycie niezależnie od intensywności ćwiczeń.Idealnie przylegający krój oraz dopasowana wstawka w talii w połączeniu z modnym, miejskich nadrukiem nadają outfitowi kobiecy wygląd. Całość wykonana z tkaniny climalite daje komfort suchej skóry.
Kolekcja adidas Women wiosna-lato 2016 oferuje wszystko, czego każda aktywna dziewczyna oczekuje podczas treningu – wygody, niezawodności i atrakcyjnego wyglądu.
|