Klienci

Aktualności2

Domowa oaza

Domowa oazaTrend domowej oazy lansuje przytulne, rodzinne wnętrza, mające być bezpiecznym, sprzyjającym wypoczynkowi miejscem.

 
5 trendów według Decoroom

5 wnętrzarskich trendów wg DecoroomArchitekci Decoroom przedstawiają kilka najmodniejszych propozycji roku 2020, których nie sposób pominąć w aranżacji wnętrz.

 

Zobacz także

Reklama
AddThis Social Bookmark Button
„Senses”, czyli wiosna z Messo
poniedziałek, 11 kwietnia 2016 10:22

Nowa kolekcja Messo „Senses” to przede wszystkim świetnej jakości tkaniny, subtelna kolorystyka i nostalgiczna inspiracja Dalekim Wschodem. Kolory, wzory i konstrukcja to wyróżniające elementy kolekcji, które łatwo przywodzą na myśl Kraj Kwitnącej Wiśni. Mimo tak widocznej inspiracji, Messo trzyma się swojej wizji mody, która wiąże się z czystą i prostą formą oraz funkcjonalnością tworzonych projektów.

 

„Senses”, czyli wiosna z MessoW kolekcji wyraźne są dwie linie – ta inspirowana tradycją Dalekiego Wschodu i utrzymana w sportowym stylu minimalistyczna część kolekcji. Jedwabie, delikatne kolory, kimonowe kroje czy drobne kwiatowe wzory zostały skonfrontowane z współczesnymi odniesieniami do stroju sportowego, codziennego i funkcjonalnego. Messo postanowiło  połączyć te dwa światy, dzięki temu w kolekcji znajdziemy zarówno asymetryczne spódnice, kobiece, kopertowe sukienki, nawiązujące formą do japońskiego kimona, jak i dobrze skrojone koszule, marynarki i płaszcze. Kolekcja z pewnością przypadnie więc do gustu tym, którzy cenią prostotę i harmonię w modzie.

 

„Senses”, czyli wiosna z MessoProjekty zawierają w sobie nutkę egzotyki, niewymuszoną elegancję i naturalność. Kolekcja została stworzona tak, aby można łączyć ze sobą poszczególne elementy, komponując własne, niepowtarzalne stylizacje. To sprawia, że każda kobieta poszukująca indywidualnego stylu i ceniąca sobie jakość wykonania, znajdzie w wiosennej propozycji Messo coś dla siebie.

 

„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z Messo„Senses”, czyli wiosna z MessoKolekcja dostępna od 22 marca w sklepie on-line oraz w sklepach stacjonarnych. Ceny: od 250 zł do ok. 1 200 zł

 
Reklama
  • tołpa® pure trends
    tołpa® pure trends
  • Youth to the People
    Youth to the People
  • AVA Revival
    AVA Revival
Reklama

Ostatnio komentowane